Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tre dagar senare har jag kommit ungefär ingenstans med detta, det känns som en nedåtgående spiral. Jag tror jag struntar i allt för tillfället och försöker ta en promenad istället, har inte ens varit utanför dörren idag.Måste uppbringa energi till att göra en skoluppgift jag skjutit på.
Japp jag har också somnat hos tandläkarenMamma har lyckats somna några gånger hos tandläkare, bl a väckte hon med orden "NN, du biter mig".
Så vackraJag fick jobba över en del idag, så kom hem lite sent. Men katterna blev så glada och nöjda när nätfönstren åkte i!
Visa bifogad fil 121342
Nu väntar jag på en leverans av 10 kg kattmat! Sedan ska jag äta... men jag lämnar kattmaten åt katterna.
Så brukar det vara här med det bästa med det hela är att det typ är 75 meter bort...Diskat och samlat ihop en massa returer som jag ska strax åka och slänga. Ska tömma gästlådan och renbädda och sen åka och hämta mamma på centralen, nästan en timme försenat tåg från Gbg.
I morgon bitti ska jag åka till min verkstad, hörde skumma ljud när jag körde hem från jobbet idag, slog en signal och får komma in när de öppnar så får de titta. Så himla skönt att bara kunna slå en signal och få hjälp snabbt vad det än är.