Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte avis, jag är inte avis, jag är sjukt jävla avis! :cautious: :rofl: :love:

Enda konserten som lockat på massa år så är jag nyförlöst tack för den liksom. Även om jag aldrig skulle byta bort Marodör mot nått så känns det ändå surt.
För att fortsätta på hur surt det känns så bor svärföräldrarna på andra sidan motorvägen så även om vi knte haft biljetter och fått hela upplevelsen så hade vi ändå fått musiken och ljusshowen från deras balkong
 
Jag har ringt runt halva staden nu, fått tag på en som ska försöka hjälpa mig. Om inte det går får jag kontakta chefen.
Det är förmodligen känsliga personuppgifter och det är faktiskt rätt allvarligt att det sparats. Säg till i dm om du vill ha lite stöd med att begära radering av personuppgifterna. Jag har jobbat en del med personuppgiftsbehandling även om det inte längre är min huvudsakliga arbetsuppgift.
 
Det är förmodligen känsliga personuppgifter och det är faktiskt rätt allvarligt att det sparats. Säg till i dm om du vill ha lite stöd med att begära radering av personuppgifterna. Jag har jobbat en del med personuppgiftsbehandling även om det inte längre är min huvudsakliga arbetsuppgift.
Tack! Väntar på svar nu från en enhet i staden som har hand om det. Men dm'ar om jag inte får till det.
Känns inte alls bra just nu.
 
Mensen har precis börjat och då jag haft noll koll på när den varit de senaste månaderna så hade jag bara på känn att det skulle bli dags, men det passar perfekt i tiden innan resan ned till sommarstugan :banana: Kanske jag bara behöver ha en enda mensperiod där i sommar :up:
 
Ätit två tacos nu, mina ärenden hos hyresvärden har status "Påbörjade" men fortfarande inte en skymt av dom. Försökt flytta saker så att de lätt kan kolla åt rören eller vad de nu kommer göra. Antar att jag inte är den enda med problem med varmvattnet.

Katten verkar ha skämts en smula men så är det inte varje dag matte flyttar den under pågående urinering, nah det har aldrig hänt :rofl: Flyttas ibland några cm om den mår illa på fel ställe så hoppas att det är så den tolkade mig för jag hann inte direkt säga till i chocken, att den bara var på fel ställe. Nu verkar den vara sitt vanliga tiggande jag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 261
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp