Fram till midsommar sen tystnar domhur länge kan en gök envisas med sitt kokoande?
Eller snarare två. Vissa enstaka dagar hör jag gök från två håll.
Varje dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fram till midsommar sen tystnar domhur länge kan en gök envisas med sitt kokoande?
Varje dag.
Min har kokoat hela veckanhur länge kan en gök envisas med sitt kokoande?
Varje dag.
Jag skulle inte lämna den ensam på av säkerhetsskäl.Visa bifogad fil 121363
Sitter i soffan, kollar på serie och lyssnar på världens surr/Burr som denna manick ger ifrån sig.
Men svettas inte ihjäl längre och förhoppningsvis räddar denna ny införskaffade portabla ac min sommar. Ska bara lyckas koppla upp den på wifi så man kan slå på den innan man åker ifrån jobb. Så den inte går 24/7. Eller lär den dra mer el av att den inte går hela tiden?
Oooohh, fick ett mail igår om att en som jag varit på arbetsintervju hos tidigare i våras (men då beslutade de att de skulle skjuta upp anställningen lite) att de nu söker för samma sorts tjänst igen och undrade om jag var fortfarande intresserad Isåfall skulle det börja med en praktik i augusti och anställning i september om allt går bra, vågar knappt hålla tummarna
Varför inte? Den fungerar ju som en luftvärmepump tex och våran står på dygnet runt förutom sommaren...Jag skulle inte lämna den ensam på av säkerhetsskäl.
hur länge kan en gök envisas med sitt kokoande?
Varje dag.
Jag är inte avis, jag är inte avis, jag är sjukt jävla avis!På jobb i några timmar.
Sen stall och sen Metallica
Det borde du kunna be om att det tas bort. Kontakta personen som är journalansvarig eller liknande titel (brukar vara någon på it om det är kommunal verksamhet) och be om registertömning.Lyckades hitta mig själv som kund i vårt system på jobbet från den tiden jag hade boendestöd. Står riktigt jobbiga saker i systemet om mig, och jag vet inte varför jag kommer upp i vårt system ens. En annan stadsdel och avslutade boendestöd för över ett år sedan.
Får rejäl panik över detta då jag verkligen inte vill att kollegorna ska se det.