Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt smultronställe 😍

IMG_20230614_101622342.jpg
 
Oh no!
Vaknade imorse och kände att det var något i örat.. what? O_o

Jag kollar och ser att örhänget i det örat har lossnat och sitter inne i hörselgången. Och det går inte att få ut..

Så imorse fick jag ringa till vårdcentralen och säga
"Hej jag har ett örhänge som sitter fast inne i örat..."

Haha... :rofl:
Så I em ska jag åka dit. Och hoppas det ska gå bra. Jag tror den sitter långt inne så lär ju göra ont att dra ut...:o
 
Oh no!
Vaknade imorse och kände att det var något i örat.. what? O_o

Jag kollar och ser att örhänget i det örat har lossnat och sitter inne i hörselgången. Och det går inte att få ut..

Så imorse fick jag ringa till vårdcentralen och säga
"Hej jag har ett örhänge som sitter fast inne i örat..."

Haha... :rofl:
Så I em ska jag åka dit. Och hoppas det ska gå bra. Jag tror den sitter långt inne så lär ju göra ont att dra ut...:o
Inte säkert dom drar ut, har dom en sugmaskin så blir det lätt som en plätt utan ont.
 
Börjar bli aningens nervös.

Jag ska på dejt.. i min stad, där folk känner igen mig överallt och det kommer var amycket folk ute och rör på sig.

Vill jag verkligen det här?

Det är direkt efter jobbet så ingen möjlighet till att göra sig iordning eller så utan bara pang på. Jag ser otroligt sliten ut men men. Det får bli vad det blir
 
Skäms som en hund nu. Travade iväg till fysio satt där och väntade 20 minuter lite irriterat. Hittade en annan fysio och frågade var min var. Hen är tydligen ledig på onsdagar och hade bokat in mig imorgon! Vilket jag ser på min mobil påminnelse när jag går därifrån :bag::o
 
Värmen är här nu i veckan men stundtals rätt kyligt för det verkar blåsa konstant :D Pysslat ute och ska fortsätta med det men funderar om jag borde äta något. Hamnade sent med frukosten som blev mer en lunch så nu är jag i något virrvarr :rofl:
 
Börjar bli aningens nervös.

Jag ska på dejt.. i min stad, där folk känner igen mig överallt och det kommer var amycket folk ute och rör på sig.

Vill jag verkligen det här?

Det är direkt efter jobbet så ingen möjlighet till att göra sig iordning eller så utan bara pang på. Jag ser otroligt sliten ut men men. Det får bli vad det blir

Hoppas du får slappna av och ha kul! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 254
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp