Visa bild!Okej, om vi viskar så inte @parellikusken hör så beställde jag nyss en ny väska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bild!Okej, om vi viskar så inte @parellikusken hör så beställde jag nyss en ny väska
Älskar det ovillkorliga stödet härVisa bild!
Visa bild!
Så fin färg, älskar gult.Det är en laptopväska så jag kan ha min jobbdator i den Försöker rättfärdiga det hela på olika sätt, men ibland får man faktiskt bara unna sig
Visa bifogad fil 121202
Denna unnade jsg mig, unnade mig även en orange axelrem istället för den svarta.Det är en laptopväska så jag kan ha min jobbdator i den Försöker rättfärdiga det hela på olika sätt, men ibland får man faktiskt bara unna sig
Visa bifogad fil 121202
Tjena! Idag kl 08.38 kom en perfekt liten pojke vid namn Sixten David Markus. Han är 3226 gram tung och 49 cm lång och kärnfrisk. Jag är rätt medtagen efter att det bilen beslutat om snitt tidigt i morses
De väntade på mig innan de stängde av andningsstödet. Tog sen lite drygt två timmar.
Har hunnit prata med mamma och göra en plan med brorsan. Nu hem.
Helt rättDenna unnade jsg mig, unnade mig även en orange axelrem istället för den svarta.Visa bifogad fil 121204
Jag tänker på hur det kan komma sig att bondesamhället fortfarande är så starkt i skolan så barnen har så långa och mycket lov. Borde vara 3 terminer skolgång kan jag tycka.
Sen tänker jag på (o säkert nån som vet här) hur många semesterdagar lärare har per år att ta ut?
Det beror helt och hållet vilken typ av tjänst man har, ferietjänst jobbar man in loven med 45 h arbetstid. Höstlovet brukar innebära 3 dagars arbete och sen ledigt. Har man semestertjänst jobbar man som vilken annan anställd som helst. Jag byter jobb till semestertjänst och flex vilket innebär att jag kan ta ut flextid på lov också. För mig fungerar det bäst, jag jobbar oftast mer än 45 h i veckan och med ferietjänst känns det som jag går back.Lärare har inga semesterdagar alls att ta ut. Vi är lediga när det är lov. Annars får vi ta tjänstledigt.
*Väggtext heter det visstBlev lite spontant att följa med grannarna till secondhand butiken Hjärta till Hjärta i Linköping och det var då stort och välorganiserat där inne . Tänkte försöka hitta en gammal klassisk sockerkaksform vilket jag gjorde och ja en del annat så fint; "gammaldags" flaska med sött komotiv, pajform (mindre än vi har) med sött smultronsmotiv, brickor till kök och under ljus, carpe diem-skyltar och ett urfint och sött trevånings-kakfat .