Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar så mycket...De väntade på mig innan de stängde av andningsstödet. Tog sen lite drygt två timmar.
Har hunnit prata med mamma och göra en plan med brorsan. Nu hem.
Beklagar er förlustDe väntade på mig innan de stängde av andningsstödet. Tog sen lite drygt två timmar.
Komptid och semesterdagarJo men jag tänker att om sommarlovet är 7-8 veckor, o de andra loven nån vecka var så är det typ 55-60 lediga dagar per år. Mot ”vanlig” semester som är 25 dagar.
Säger inte att det är fel men kom tänka på det nu när det är sista dagarna för barnen här.
Oh nej sånt vill man inte laga och äta mitt i sommaren i värmen säger hon med iofs "bara" 26 grader i köket och med ugn igång med muffins och ska steka pannkakor till sambons lunch imorn . Vi åt i alla fall pastasallad till middagJag smälter!
Tyckte att det var en jättebra idé att göra köttfärslimpa idag när det är 30 gr ute och lika varmt inne
Beklagar ❤På G tillbaka till Sthlm. De hade ringt brorsan vid 07 och sagt att pappa är sämre, så kastade in barnet på förskolan och sitter nu på tåget. Får se om jag hinner in eller inte.
Beklagar er förlustDe väntade på mig innan de stängde av andningsstödet. Tog sen lite drygt två timmar.
Jag har ställt ut en glass balja med vatten till fåglarna härVarmt. Sjukt jobbigt sista pass på jobbet. Nu tänkte jag vila i hammocken men har en sparv som kommer hela tiden, den är nog törstig så jag ska fixa fågelbadet tror.
De väntade på mig innan de stängde av andningsstödet. Tog sen lite drygt två timmar.