Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skickat ut niorna, ätit smörgåstårta och fixar inför mammas dag i morgon.
IMG_2497.jpeg
 
Jo men jag tänker att om sommarlovet är 7-8 veckor, o de andra loven nån vecka var så är det typ 55-60 lediga dagar per år. Mot ”vanlig” semester som är 25 dagar.
Säger inte att det är fel men kom tänka på det nu när det är sista dagarna för barnen här.
Komptid och semesterdagar
Även om vi inte kan ta ut semester på terminerna så har vi ju ändå våra veckor.
Alla är inte lediga alla lov utan jobbar vissa dagar.
 
Jag smälter! 🥵🥵
Tyckte att det var en jättebra idé att göra köttfärslimpa idag när det är 30 gr ute och lika varmt inne
Oh nej sånt vill man inte laga och äta mitt i sommaren i värmen säger hon med iofs "bara" 26 grader i köket och med ugn igång med muffins och ska steka pannkakor till sambons lunch imorn 😅. Vi åt i alla fall pastasallad till middag 😋
 
Tänkte kolla SC finalen ikväll eftersom det kan vara sista matchen om LV Knights vinner. Funderar om jag ska försöka sova en timme eller två?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 250
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp