jahopp... har varit på vårdcentralen..... och trots sug och petande med olika verktyg så satt den fast. Rejält fast.
Så fick en tid akut hos öronläkare imorgon fm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha... egentligen så är jag inte förvånad... känns som allt händer med min kropp nu...jahopp... har varit på vårdcentralen..... och trots sug och petande med olika verktyg så satt den fast. Rejält fast.
Marin!!
Leopard!
Men vad söt...
Jag är också inne på leopard men maken gillade också marin Hmmmmm…..
Men...hur? Har den bara trillat in och fastnat.... ??jahopp... har varit på vårdcentralen..... och trots sug och petande med olika verktyg så satt den fast. Rejält fast.
Ja... den måste ha gått sönder och då kanske lagt sig precis vid hörselgången. och sen har jag nog legat på sidan mot kudden så den trycks in.... kanske....Men...hur? Har den bara trillat in och fastnat.... ??
Ja... den måste ha gått sönder och då kanske lagt sig precis vid hörselgången. och sen har jag nog legat på sidan mot kudden så den trycks in.... kanske....
Läkarna på vårdcentralen verkade lite förvånade att den satt fast så hårt. Däremot var de inte förvånade över att jag hade ett örhänge i örat. De verkade ha varit med förr om att saker fastnar i öronen.
Hmm… båda såg så plastiga ut. Kanske på grund av att de är av plats iofs
Japp läxan idag är att man aldrig ska sova med örhängen.
Plötsligt blir jag oväntat tackam över att jag bara äger riktigt stora örhängen
Marin självklart säger sambon med
Hmm… båda såg så plastiga ut. Kanske på grund av att de är av plats iofs
Men marin temat kändes lite roligare för barn. I vanliga fall hade jag valt leopard har en del sånt hemma. Inte barnpooler såklart men stora djur som inredningsdetaljer och så
Säkert alldeles nödvändigt! Jag är väldigt pro shopping just nuNödvändigt att shoppa två par nya skor, åker till London på lördag... Kundeee ju hållit mig tills dess men tyvärr skogudarna var starkare denna gång
Så märkligt! Vilken himla oturjahopp... har varit på vårdcentralen..... och trots sug och petande med olika verktyg så satt den fast. Rejält fast.