Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min unge precis som @LadyCovergirl gillar det beroende på vad som görs... jag gillade dem..Hatade friluftsdagar som elev, hatar dem som lärare, undrar vem som får ut något av dem?
Vi ska 26 mil norrut från Östersund.Östersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?)
Vet inte om det kanske hade fått sig en smäll eller något, men jag tog av objektivet, satte på det igen och vips blev det bra igen! Fördelen med allt det här är att när jag rotade runt i alla menyer så upptäckte jag en grej som jag tidigare funderat över. Räknar nu med ännu bättre bilder framöverSuck. I tisdags lånade jag ut ena kameran till partnern. Nu skulle jag använda den och upptäckte då att den vägrar fokusera. Vetesjutton vad han gjort. Tycker att jag kollat allt i hela kameran utan att hitta något konstigt. Gah!
Brukar det inte vara hägg som blir så spöklika?Allt lider av torkan, trodde jag. Vissa insekter har det uppenbarligen toppen. De har lindat in ett träd i väv.
Svårt att se om det är al eller asp. De friska löven är så undangömda.
Visa bifogad fil 120853
Jo, det är sant.Brukar det inte vara hägg som blir så spöklika?
Det är häggspinnmal som gör såJo, det är sant.
Minns bara inte att det skulle växa en så stor hägg där men det är mycket möjligt!