Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min unge gillar sådant så du kanske kan bjuda in henne?
Jag gillar inte att tävla och riskera att vara den som "förstör" för laget och de flesta friluftsdagar brukar innehålla såna momentet. Som lärare hade jag hellre lagt tiden och pengarna på kulturella upplevelser, teater, museum, stadsvandring.Min unge precis som @LadyCovergirl gillar det beroende på vad som görs... jag gillade dem..
Mina har inte ens fått blommor änPlockar ..................................
Visa bifogad fil 120879
Mina har blommor o ofärdiga bär, men på självplocken några km bort är dom klara som synes, goda är dom med.Mina har inte ens fått blommor än
En sådan lärare hade jag i lågstadiet, hon var den bästa everSom lärare hade jag hellre lagt tiden och pengarna på kulturella upplevelser, teater, museum, stadsvandring.
Kan ha tittat klart på hela redanVarför Bukefalos bara är så bäst
En snäll bukefalist har alltså skickat serien Maryland till mig, blir så rörd så jag nästan börjar gråta
Visa bifogad fil 120876
Fast här har det varit annat än tävla...Jag gillar inte att tävla och riskera att vara den som "förstör" för laget och de flesta friluftsdagar brukar innehålla såna momentet. Som lärare hade jag hellre lagt tiden och pengarna på kulturella upplevelser, teater, museum, stadsvandring.
Hos oss kostade det pengar attt åka slalom, inget mina föräldrar hade råd medDet enda jag minns var att vi åkte skidor på våra friluftsdagar och hade vi inte gjort det med skolan, hade jag aldrig fått chansen att prova slalom.
Själv funderar jag på att dra igång röjsågen före 09.När är det okej att klippa gräset i morgon? Klockan tio?
Jag bor i radhus Vi har dock eldriven trimmer och gräsklippare, gräsmattan går väldigt fort att klippaSjälv funderar jag på att dra igång röjsågen före 09.
Låter lite bättre, här var det alla skolor i hela stan som körde varvet i de där timmarna. Stökigt och högljutt, en del uppförde sig rent illa och slängde dryck och burkar utanför flaket Tur de flesta uppförde sig riktigt bra även om det var högljutt3 timmar jises här åker de några gator två tre varv..
Nya it-staden! Dock kan jag meddela jag redan är på väg hem igen, snabbvisitÖstersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?)
Eldriven låter ju knappt.... vid 10 anser jag inte är några bekymmer.... jag har inte synpunkter 7 på morgonen heller.... men kvällen däremot.... eller när man känner grilldoften...Jag bor i radhus Vi har dock eldriven trimmer och gräsklippare, gräsmattan går väldigt fort att klippa