Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min unge gillar sådant så du kanske kan bjuda in henne? :)

Min unge precis som @LadyCovergirl gillar det beroende på vad som görs... jag gillade dem..
Jag gillar inte att tävla och riskera att vara den som "förstör" för laget och de flesta friluftsdagar brukar innehålla såna momentet. 🙄 Som lärare hade jag hellre lagt tiden och pengarna på kulturella upplevelser, teater, museum, stadsvandring. 😇
 
Plockar ..................................
347271812_10160336134741519_4918785208118174611_n.jpg
 
3 timmar jises här åker de några gator två tre varv..
Låter lite bättre, här var det alla skolor i hela stan som körde varvet i de där timmarna. Stökigt och högljutt, en del uppförde sig rent illa och slängde dryck och burkar utanför flaket O_o Tur de flesta uppförde sig riktigt bra även om det var högljutt :)
Östersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?) ;)
Nya it-staden! Dock kan jag meddela jag redan är på väg hem igen, snabbvisit :laugh:
 
Jag bor i radhus ;) Vi har dock eldriven trimmer och gräsklippare, gräsmattan går väldigt fort att klippa :angel1:
Eldriven låter ju knappt.... vid 10 anser jag inte är några bekymmer.... jag har inte synpunkter 7 på morgonen heller.... men kvällen däremot.... eller när man känner grilldoften...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 229
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp