Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De här två :heart
20230608_171008.jpg
 
Ligger på min nya säng och oroar mig för i morgon. Den är ca 20 cm högre än den gamla och jag har redan varit på väg att ramla när jag ska upp/ner ... finns en viss risk för att jag ramlar ur den i morgon när jag ska kliva upp, så kanske borde köpt en hjälm också?
Det hörs skränig musik utifrån. :down:
 
Ligger på min nya säng och oroar mig för i morgon. Den är ca 20 cm högre än den gamla och jag har redan varit på väg att ramla när jag ska upp/ner ... finns en viss risk för att jag ramlar ur den i morgon när jag ska kliva upp, så kanske borde köpt en hjälm också?
Det hörs skränig musik utifrån. :down:
Man lär sig snart... vi bytte säng för några år sedan ... har aldrig ramlat ur...
 
Ligger på min nya säng och oroar mig för i morgon. Den är ca 20 cm högre än den gamla och jag har redan varit på väg att ramla när jag ska upp/ner ... finns en viss risk för att jag ramlar ur den i morgon när jag ska kliva upp, så kanske borde köpt en hjälm också?
Det hörs skränig musik utifrån. :down:
Extra madrass på golvet? :D
Jag har en hög säng, för mig inga problem men när mamma har sovit över tycker hon det är lite jobbigt. Jag har stolar som sängbord (pga ehm… ja…) och hon har tyckt att de har varit bra att ta tag i ryggstödet 😊
 
Hemma och ska äta. Kom hem lite senare än tänkt från jobbet då vi behövde fixa en grej akut som behövde fungera inför morgondagen. Eller ja helst i fredags men, men. Nu funkar det tillsvidare.😅

Tänkte jag skulle passat på och åkt förbi blomsterhandeln på vägen hem när jag ändå var i jobbstaden och kollat efter jordgubbsplantor. Men blev sent så åkte hemåt istället.
Ev. att jag åker dit nästa vecka och tittar, innan jag börjar jobba då istället. :angel:
 
Försöker hålla mig 1) vaken och 2) vid hyfsat gott mod. Det har varit ännu en besvärlig dag då ingenting riktigt gick som det skulle. Krånglande leveranser, teknik som inte funkade, trafikkaos överallt och så en tappsko på medryttarponnyn som jag sett fram emot en avslappnande ridtur på. Jag kunde hantera en sådan här dag rätt bra, igår, men efter två stycken på raken börjar till och med jag bli lite bitter :p Tänkte att jag skulle försöka göra kvällen mysig i alla fall och tog med mig ett glas vin samt en bok ut i trädgården. Tappade vinglaset, som dessutom var ett dyrt kristallglas, och satte mig i fågelbajs när jag slog mig ner för att läsa. Jag ger upp 🙄😂
 
Hemma från syskonbarns student. Inbillar jag mig, eller blir de bara mindre och mindre för varje år som går? Hur som trevligt att träffa familj och vänner till familjen. Alla studenter är ju på sin egna studentskiva för att sedan göra det de verkligen vill, dvs gå och festa med kompisarna. Det var tydligen fest hela sista veckan i princip och kommer vara det fler dagar framåt. Ack att ha den energin och uthålligheten. Det var några år sedan den tröt.
 
När det i fejsboksflödet dyker upp ett inlägg av en vilt främmande människa i en grupp man inte följer, känslan déjà vu infinner sig..
Har jag inte läst det här förut? 🤔
För att sen inse att det är här, på buke jag läst exakt samma inlägg 😅

Världen är liten ibland.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 220
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp