Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den har verkligen varit just besvÀrlig! Allting har krÄnglat lite sÄdÀr lagom mycket - vilket fortfarande Àr alldeles för mycket, men inte sÄ pass mycket att det blivit fullstÀndigt kaos liksom. Bara en massa smÄ, olika, besvÀrliga eldar att slÀcka pÄ olika hÄll och kanter. Vete sjutton om inte det Àr mer drÀnerande Àn en riktig skitdag, för fy vad mosig jag Àr i hjÀrnan nu!BesvÀrlig onsdag, det var en bra beskrivning, stÀmmer bra in pÄ min dag med... hade tack och lov en matlÄda frÄn igÄr till tidig middag, sÄ fÄr bli lite macka till kvÀllsmat bara
Detta var en jÀvligt god smet Synd att formen var lite för stor istÀllet för liten sÄ blev inte alltför mycket kvar Ät mig tyvÀrrGod smet Àr ju huvudsaken nÀr man bakar
Samma hÀr! Vad var det med den hÀr dagen?BesvÀrlig onsdag, det var en bra beskrivning, stÀmmer bra in pÄ min dag med... hade tack och lov en matlÄda frÄn igÄr till tidig middag, sÄ fÄr bli lite macka till kvÀllsmat bara
Det har vi inte sett Àn... har varit med förr....Uppdatering. GolvlÀggare kompenserar med fler hantverkare (efter "lite irriterad Noxos..").
Alla golv klara fredag förmiddag.
Du har sÄÄÄ rÀtt. Jag Àr försiktigt optimistisk, och fortfarande lite passivt aggressiv .Det har vi inte sett Àn... har varit med förr....