athena_arabians
Trådstartare
Kan någon strypa gök-?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är något sådant det skulle ta för mig också. Kan tänka mig att det är vackertJag bodde tidigare i Stavanger och körde själv hem till Skåne eller tillbaka regelbundet med pinfärskt körkort. Tog 12 h enkel väg för min del men körandet är halva upplevelsen, superfina utsikter!
Ja så länge man inte säger året gått man fri.....Sitter på jobbet med en kopp kaffe. Ska snart ringa snickaren och fråga när de tänkt byta våra fönster. Innan semestern sa han i höstas. Vilken semester?
Ungefär så.. vi har väntat på de där jäkla fönstren sen i höstas.. hittar ingen annan snickare heller.Ja så länge man inte säger året gått man fri.....
Du kan med fördel korta körandet genom att ta någon färja också. Brukade köra Horten-Moss för att slippa köra in i Oslo t.ex så att man fick en paus i det hela.Ja, det är något sådant det skulle ta för mig också. Kan tänka mig att det är vackert
Jag hoppas att du åker. Jag önska själv att jag kunde åka till Norge.Se ovan, men jag får se hur det blir
Är det nu jag ska länka Stefan Sundströms låt Näktergal?Kan någon strypa gök-?!