Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått leverans från Ikea så nu luktar det trä här. Har inte öppnat nån förpackning än, det känns som ett stort projekt - är väl 21 små och stora saker. :crazy: Tror de minsta är i en kartong.
Sen måste jag bli av med gamla sängen och gamla bordet, får ladda ner Tipptapp-appen.
Ser Efter Fem.
 
Så trött! Skulle kunna gå och lägga mig nu. Men jag får vara uppe ett tag till. Annars kommer jag vakna vid tre i natt.

Vet inte vad jag ska hitta på. Borde städa men orkar inte.
 
På väg hem från Oslo. Dock en bit kvar.
Varit bra men väldigt varmt.
IMG_2344.jpeg
 
Landade i en liten hög i soffan efter en oerhört besvärlig onsdag, och nu kommer jag inte upp igen. Borde verkligen gå och fixa någon slags middag, men uj vad det tar emot. Dessvärre är jag ensam hemma till på fredag, så det lär inte bli gjort av den där Någon Annan som är så himla praktisk att ta till ibland :meh:
 
Landade i en liten hög i soffan efter en oerhört besvärlig onsdag, och nu kommer jag inte upp igen. Borde verkligen gå och fixa någon slags middag, men uj vad det tar emot. Dessvärre är jag ensam hemma till på fredag, så det lär inte bli gjort av den där Någon Annan som är så himla praktisk att ta till ibland :meh:
Besvärlig onsdag, det var en bra beskrivning, stämmer bra in på min dag med... hade tack och lov en matlåda från igår till tidig middag, så får bli lite macka till kvällsmat bara :)
 
Hängt upp solcellslampan på balkongen. Fick mixtra lite så den hängde rak, stående på en stege vilket alltid är lite vingligt och jag såg framför mig att jag trillade bakåt och slog huvudet i räcket. Katten smet ut och satte sig på fönsterblecket (den är ca 40 cm bred) och vägrade komma in utan satt längst bort och slog med svansen och stirrade på mig. Lockade med lite Dreamies och hon kom genast springande. Tack och lov för en godistokig katt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 218
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp