Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En av fördelarna med att äntligen fått båten sjösatt är att det är sån himla skön känsla att jag nu när som helst kan ge mig ut och segla.

En av nackdelarna är att jag inte vill jobba nu. Jag vill segla. Nu har jag förstås ett jobb med superspännande och viktiga uppgifter och kolleger som är så himla bra att jag inte kunde valt ett bättre team själv. Chefen är en av de i alla fall tre bästa jag haft och jag styr i stort sett allt själv kring mitt arbete. Men det är ändå roligare att segla.

I know the feeling! Fast utan båt då men med trädgård ;)
 
Har bakat min första tårta!
Den blev gigantisk 😂

Men god!

IMG_4254.jpeg
 
Tog fel på tiden och kom en halvtimme för tidigt till ett besök. Så nu får jag sitta och vänta i bilen. Å nej, stackars mig.
 
Konstigt ändå- om vintern kan det inte låta bli att regna vid minsta lilla gråa moln även om det är blött överallt, men nu när vi verkligen behöver det nej då jäklar håller vi inne med dropparna även vid mörkare moln och började blåsa halv storm- inte OK utan regn på G nu, skitväder! 😡.
Nåja, blev en sväng till Handelsträdgården vid Löfstad slott; kunde inte låta bli att köpa med en rejäl terrakottakruka och fat med en liten grupp blommor med bla olika petunior hem till trädgården 😍 och så rensat ut skåpen och proppat dem med mat från både CG via online och matsmart, en ordentlig slant med alltihop 💸. Nu blir det årers första sill och så till middag innan jag drar till stallet 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 219
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp