Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Macka och chokladboll ätet, dricker nu kaffe och dagen känns riktigt bra helt plötsligt :D har med 2 chokladkakor som nödproviant också, högst viktigt när man åker till ett kallhål! Tur de har gott om affärer vi kan "värma oss" i, är absolut inte så att jag har några favoritaffärer där och planerar ta med pappas sambo för att kika :angel:
Studenterna ska tydligen åka flak i 3 timmar, tänker definitivt inte stå ute och titta hela den tiden :p
 
Stallet är klart och nu ska jag ta en dusch. Sen ska jag på skolavslutning. Den första på flera år :)

20230609_080812.jpg
 
Godmorgon. Jag är uppe okristligt tidigt och väntar på ett tåg, ska till yngsta syrrans student i kallhålet Östersund. Katterna tyckte jag var knäpp när klockan ringde kl 4 och jag höll nog med... tur det finns kaffe på tåget :d

Sitter på tåget mot Östersund för årets ridresa! Så lycklig, trots onda fotleder.
Östersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?) ;)
 
Jag dricker kaffe i solen på trappen och njuter av att ha vaknat på riktigt bra humör, vilket var lite förvånande med tanke på hur jobbig veckan har varit. Men idag SKA bli en bättre dag, så det så! Bara tanken på att kvällen/natten/morgondagen kommer att tillbringas i/vid ett tält intill en vacker skotsk sjö i Highlands, med grillning och lägereld och vin och sånt fint, gör att det känns mycket lättare att andas 😊 Ska "bara" ta mig igenom 3/4 arbetsdag först!
 
Sitter på IKEA med en frukostbricka bestående av en surdegsfralla med ost, sallad och gurka, en kopp kaffe och en yoghurt med blåbär, hallonsylt och müsli.

Hade packat badgrejerna, trodde jag. När jag närmade mig Fyrisbadet kom jag på att baddräkten hänger hemma. :bag:

Nåja, skulle iaf handla så jag ska köpa lite uteväxter här och sen fixa resten innan jag åker hem. Börjar tvivla på minnet, igår glömde jag plånboken och idag baddräkten. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 744
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 220
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp