Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och ja, jag vet om att jag bara ska dricka så mycket koffein per dag och att koffein höjer blodtrycket. Men en kopp med kaffe med typ hälften mjölk är ingen fara.Dag 2 med kaffe. Än så länge funkar det. Yaaay!
3 timmar jises här åker de några gator två tre varv..Studenterna ska tydligen åka flak i 3 timmar, tänker definitivt inte stå ute och titta hela den tiden
Sitter i bilen hem från jobbet... fick fixa avslutningsblommor från barnet. Tydligen var det bara klubben för inbördes beundran som blev inbjudna från klassen i år...Barnet skickat till skolavslutningen. Jag funderar på om jag behöver ha näsdukar med till mig själv sen
Hatade friluftsdagar som elev, hatar dem som lärare, undrar vem som får ut något av dem?
Godmorgon. Jag är uppe okristligt tidigt och väntar på ett tåg, ska till yngsta syrrans student i kallhålet Östersund. Katterna tyckte jag var knäpp när klockan ringde kl 4 och jag höll nog med... tur det finns kaffe på tåget
Östersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?)Sitter på tåget mot Östersund för årets ridresa! Så lycklig, trots onda fotleder.
Östersund verkar vara the place to be denna helg, synd att man inte ska dit! (eller...?)