Du får komma hit och gå på Pilane med mig så får vi se hans skulpturerAi Wei Wei!
Allt jag sett av honom har varit fantastiskt. Både IRL och på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får komma hit och gå på Pilane med mig så får vi se hans skulpturerAi Wei Wei!
Allt jag sett av honom har varit fantastiskt. Både IRL och på bild.
Vore kul!Du får komma hit och gå på Pilane med mig så får vi se hans skulpturer
Visst vore det.Vore kul!
Såg att Jaume Plensa var med. Hans verk har jag guidat när han var med i vår konsthall. Ytterligare en fantastisk konstnär.
(Han finns väl på Väven i Umeå också tror jag? Sett det men minns inte om det var på just Väven).
Du är lite sent på det,stod i aftonbladet redan under fm idagSitter förskräckt och ser hur ryssarna har sprängt Nova Kakhovka dammen!
https://www.theguardian.com/world/2023/jun/06/visual-guide-collapse-ukraine-nova-kakhovka-dam
Jag läste det just nu, har varit ute mest hela dagenDu är lite sent på det,stod i aftonbladet redan under fm idag
Icke under 28 härBadar icke under 25
Du ska va väscht du laIcke under 28 här
Ooooch socker kommer garanterat inte hjälpa dig att somnaKämpar tappert mot godis/glass suget och funderar på om jag ska dra mig mot sängen istället för att ta ut en glass ur frysen. Problemet är att jag vaknade så sent idag att det kommer vara ett helvete att somna.