Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vackra PilaneVi har varit i min favoritskulpturpark idag för att bland annat se skulpturer av AI Wei Wei. Fantastiskt som vanligt!
Visa bifogad fil 120631
Älskar det stället!Vackra Pilane
Nä, vaddå skulle jag vara trött? Jag läste att din hårinpackning skulle vara en del i coleslawn.Har inpackning i håret och ska under tiden den verkar göra coleslaw
Godaste kakan!Fick syn på ett recept på Sverigekaka (en sådan där typ sockerkaka med smörig vaniljkräm mellan två lager ) och kunde inte motstå ! Vi firar ju faktiskt Sverige idag, eller hur ?!
Antihistamintestet fallerade. Halsen började bli irriterad och nästan började rinna, så det var bara att svälja ett litet blått piller... Tur att de finns.... Jag tror att vi behöver regn för att all pollen ska tvättas bort...
Ja, den är inte så dum... Bakar inte den speciellt ofta dock, men idag passar den ju lite extra bra !Godaste kakan!
Brukar också göra det. Ofta i kombo med akvarellmuseet i Skärhamn men det blir nog varken eller i år. Tyvärr.Älskar det stället!
Brukar åka dit varje sommar och njuta av både området och konsten.
Nä, vaddå skulle jag vara trött? Jag läste att din hårinpackning skulle vara en del i coleslawn.
Men eller hur. Nog för att många hårprodukter luktar löjligt gott så finns det gränser jag kan heller inte riktigt begripa HUR hjärnan gjorde när den läste så fel...Haha, usch! Jag är inte känslig men åtminstone där går en gräns