Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Badar icke under 25Hur svalt?
Vi hade 19 grader i sjön igår, jag gick i till knäna...
/Badar icke under 23 grader
2018 badade jag 1 juni....Jag tinar upp mig i en varm bil efter att ha badat. Det är nog första gången (iaf i vuxen ålder) jag doppat mig i en sjö före midsommar!
I "den kalla sjön", dessutom. Den är väldigt djup och värms upp sent, men det är där vi har bäst bad för hund och människa kombinerat. Och bra vatten!
Några andra hundbad är så sunkiga att jag inte skulle komma på tanken att bada just där. Bara en massa vass, sjögräs och äckel.
Badar icke under 25
Sover på altanen. Är alldeles slut!
Ai Wei Wei!Vi har varit i min favoritskulpturpark idag för att bland annat se skulpturer av AI Wei Wei. Fantastiskt som vanligt!
Visa bifogad fil 120631
Oj så ambitiöst av vården hos digFick världens största burkar för stickande och skärande föremål.
Sprutan ska i den ena och nålarna för victoza i den andra.
En spruta i veckan för ankolyserande spondylit och jag håller alla tummar att den hjälper.
Ja jag är så tacksam såOj så ambitiöst av vården hos dig
Jag har sen 50 år tillbaka bara lagt dem i nån väl försluten stadig plastburk och slängt i brännbart. Förfyllda sprutor som innehållit läkemedel kan gå tillbaka till apoteket. (som lämnar dem i brännbart)
Verkligen! Han är så bra!Ai Wei Wei!
Allt jag sett av honom har varit fantastiskt. Både IRL och på bild.
Oj så ambitiöst av vården hos dig
Jag har sen 50 år tillbaka bara lagt dem i nån väl försluten stadig plastburk och slängt i brännbart. Förfyllda sprutor som innehållit läkemedel kan gå tillbaka till apoteket. (som lämnar dem i brännbart)