Tvätt- och diskmaskin igång. Dammsugaren har varit ute och luftats och det är hyfsat dammfritt här . Nu kan jag njuta resten av dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna här dagar brukar det vara väldigt lugnt på affären då många redan åkt ut till lantställen eller liknandeÄr trött. Ser på Nyhetsmorgon. Vill gå och handla men orkar inte, är säkert massor av folk nu. Ska vila lite.
Haha, var helt säker på att jag skrev StrömsholmSitter på Syrömsholm och kollar hästar halvengagerat. Men är ett par ryttare jag vill se senaste, så har inte lust att åka hem än. . Blir nog kvar drygt 2h till om jag inte tröttnar
Allt ska in i vardagsrummet och badrum. Två av rummen är hall och klädkammare, de andra är sovrum och kök.Och var ska du göra av 4 rums möbler?
Nåväl. Då kan man glädjas åt att den bajsar på samma ställe i alla fall. Kan kompensera. Du slipper leka arkeolog och gräva igenom allt strö för att hitta kottarna
Varit ute och härjat i trädgården. Eller ja, jag har gått runt och klappat på blommorna och funderat på var de ska bo.
Helt underbart!Bästa sysselsättningen
Hur svalt?Så har jag badat även i Sverige
Svalare vatten än Medelhavet men skönt med svalka
När man träffar brandbilar på ridturen så kan det blir lite spännande