Ätit och laddar nu för andra konserten ikväll på jubileumsfestivalen med Daniel Lemma, Jaqee, Stina Velocette, Etzia och Slim Prince
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Sisådär 7000 kr ungefär, tänker jag.
Och var ska du göra av 4 rums möbler?Har beställt nya golv från hyresvärd. Fick 1,5 dags framförhållning att flytta möbler från 4 rum. (Info: Det kan ta mellan 1-4 månader innan din order är klar).
Jaha, men tack då. Jag är ju ledig imorgon..
(Fick alltså sms idag om att de kommer på onsdag.)
Skaffade nyss Amazon prime bara för att kunna se på Shiny happy people, en dokumentär om familjen Duggar.
Intressant, vill du berätta vilket växthus du har och varför du valde det? Ta det gärna via pm om du vill.Varit ute och kollat om fönsteröppnaren på växthuset funkar. Det gör den nu ska jag klura ut hur man ställer in hur mycket den ska öppna och när. Om det går.
Men först, kaffe.
Jag kan prata om mitt växthus i timmarIntressant, vill du berätta vilket växthus du har och varför du valde det? Ta det gärna via pm om du vill.
Jag såg serien när den gick och kunde verkligen inte förstå då. Har följt de äldsta döttrarna i sociala medier sedan dess och det är ju en av dem som medverkar i dokumentären nu. Hon har också släppt en bok precis. Så glad att det äntligen kommer ut en sanning!Jag har redan Prime ... och nu har du fatt mig att titta pa Duggars. Jag vet inte ens riktigt varfor utom att det nog varit den minst "reality" reality show jag sett.