Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som när man tar kort för pass/nationellt id. Är som om de vill provocera fram en dubbelhaka.Skickat in körkortsförnyelsen och som vanligt ser jag ut som ett freak på bilden, vilket iofs inte är så konstigt mtp att glasögonen ska skjutas upp max på näsryggen och sen sitta i en pose som möjligen vore naturlig, om jag vore en gam![]()
Fick precis fruktansvärda nyheter så nu sitter jag och gråter i soffan.![]()
Det är mer jag som känner att jag borde vara där. Men väntar på svarSå hemskt*stor kram om du vill ha*
Är det något vi kan göra?![]()
Jag är på thaikiosken nu och väntar på god pad thai.Mot thaivagnen!![]()
Man får ställa in saker bara för att man inte orkar!Fan oxå, har lovat en kompis att hänga i helgen men hen vill vandra på ett skitkrångligt ställe som tar 1,5h att ta sig till kommunalt (15-20 minuter med bil) och hela grejen kommer ta 8 timmar. Egentligen varken vill jag eller orkar jag hålla på så länge tror jag, men bara att bita ihop och gå ner och köpa samt fixa färdkost och allt vad det är.
Trött och ont i magen över helgens kommande äventyr nu. Men det kanske blir bra.