Lunch vid skrivbordet idag. Orkar inte umgås med kollegorna så skickade dem på Lunch.
När de kommer tillbaks ska jag ut och göra några ärenden
När de kommer tillbaks ska jag ut och göra några ärenden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte gå hem eftersom det är någon som behöver be och gör det i klassrummet där det är tyst och enskilt. Förut bad han i kopieringsrummet som inte var någon hit eftersom det är litet och folk snubblade över honom.
Varför gör det att du inte kan gå hem?![]()
Jag vill inte packa ihop och slamra med datorer och skärmar. Känner att jag vill visa honom respekt när han ber. Det är inte så lång tid det handlar om.
Dragon (tror jag det var) blev "rädd" för bilar i väl mogen ålder - närmare trettio än tjugo.Idag tror jag att Ambres tappat en av sina tvåor i åldern, han hoppade till när kompisen frustade, TVÅ gånger till och med![]()
Jag hade inte riktigt lika stor hänsyn när jag hittade en beende elev i ett utrymme där elever inte fick vistas.Jag vill inte packa ihop och slamra med datorer och skärmar. Känner att jag vill visa honom respekt när han ber. Det är inte så lång tid det handlar om.
Undra om novemberkaktusen på jobbet blommar för sent eller för tidigt.
Ja idag var även en soptunna och porlande vatten farligtDragon (tror jag det var) blev "rädd" för bilar i väl mogen ålder - närmare trettio än tjugo.
Jag tror de går i barndom helt enkelt![]()
Hahahaha!I blomsterhandeln heter de just nu "Vårkaktus"![]()
Jag hade inte riktigt lika stor hänsyn när jag hittade en beende elev i ett utrymme där elever inte fick vistas.
De andra bad i ett hörn i köket eller någon stilla uppehållsplats.
Absolut får de be, och få vara ifred. Men ta sig in (underar fortfarande hur hen lyckades) ett utrymme där man inte har att göra - där gick min gräns.