Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta man kan råka ut förNääääj! Strömavbrott just när jag sjukt hungrig tänkt laga mat.
Nja inget annat verkar vara intressant, och jag har ställt in för många gånger redan. Som sagt det blir nog bra!Man får ställa in saker bara för att man inte orkar!
Annars kanske du kan föreslå något annat vandringsställe?
Det värsta man kan råka ut för
Hoppas du hittar något kallt att stoppa i dig
Dekra i staden i min närhet är omöjliga. Det är alla kompisar i bekantskapkretsen eniga om, inkl. mig.På dåligt humör. Inte p.g.a. jobbet utan p.g.a. Dekra. Maken till idioter har jag nog aldrig stött på. Hade jag skött mitt jobb så dåligt så hade jag blivit omplacerad. (Kicka någon är svårt men det borde vara resultatet )
Då är jag nog heldre hungrig.... kall ravioli....Egentligen så ska man alltid ha hemma ravioli i tomatsås på burk för när något går fel, tex att man förlorar strömmen.
Då är jag nog heldre hungrig.... kall ravioli....
Dadlar fyllda med ghee (klarat smör) håller sig i en halv evighet OCH är verkligen mest delikat.Håller sig en halv evighet och kan ätas kallt direkt ur burken även om det inte är det mest delikata.
Dadlar fyllda med ghee (klarat smör) håller sig i en halv evighet OCH är verkligen mest delikat.
Tänker också vinbladsdolmar, tahini, surkål, kimchi dvs så otroligt mycket mat med ohemul hållbarhet som jag skulle inmundiga innan raviolin. Fördelen är åtminstone att en inte riskerar äta upp raviolin innan krisen är mycket svår.
Vad jag gör: vaken Klappar katt
Blev ändå rätt bra IOM att idag väldigt veliga jag slapp välja vad jag skulle äta.Det värsta man kan råka ut för
Hoppas du hittar något kallt att stoppa i dig
Vi bor i skogen och får strömavbrott då och då. Så vi har alltid en massa mat i reserv så att säga.Egentligen så ska man alltid ha hemma ravioli i tomatsås på burk för när något går fel, tex att man förlorar strömmen.
Ja, därför nämnde jag mat som för mig är god OCH förvaras i konservburk eller håller i åratal i rumstemp. Även om jag inte riktigt kan konceptualisera att det finns människor som föredrar konservravioli så inser jag teoretiskt sett att det ändå är möjligt och att bunkra ravioli därmed ger godaste tänkbara konservmat.Nu tänker jag mer på om ryssen invaderar eller zombier. I Sverige är det svårt att förvara godare mat. Konservburkar är bra att samla på sig.
Edit: viktigt dock att man har en manuell konservöppnare och inte bara en elektriskt. Som vissa preppers i USA har.