Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men då måste jag ju använda matte och matte är svårt :D jag hittade glass i frysen så jag är nöjd for now
Screenshot_2023-05-11-20-32-00-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Som sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker :)
Gott med grus :rofl:
 
Vaknade av att katten slickade mig i ansiktet, stackaren har inte fått middag :( Kunde lätt somnat om, men jag behöver också äta något till middag och gör jag inte det så vet jag att jag kommer vakna mitt i natten av att jag kraschar.
 
Tittar på Hunting Atlantis, väldigt intressant! Tänk om de verkligen skulle hitta Atlantis och kunna forska fram vad som verkligen hände
 
Hemma och tittar på film och dricker te.

Blev en "lång" arbetsdag idag då jag hade 3h resa dit, jobbade ca 4h och sen 3h resa hem. 😅 Efter att åkt förbi där flera gånger när vi var iväg på annat jobb längre bort, kändes det ju som en kort resa helt plötsligt. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 838
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp