Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men då måste jag ju använda matte och matte är svårt :D jag hittade glass i frysen så jag är nöjd for now
Screenshot_2023-05-11-20-32-00-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp

Som sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker :)
Gott med grus :rofl:

Vaknade av att katten slickade mig i ansiktet, stackaren har inte fått middag :( Kunde lätt somnat om, men jag behöver också äta något till middag och gör jag inte det så vet jag att jag kommer vakna mitt i natten av att jag kraschar.

Tittar på Hunting Atlantis, väldigt intressant! Tänk om de verkligen skulle hitta Atlantis och kunna forska fram vad som verkligen hände

Hemma och tittar på film och dricker te.

Blev en "lång" arbetsdag idag då jag hade 3h resa dit, jobbade ca 4h och sen 3h resa hem. 😅 Efter att åkt förbi där flera gånger när vi var iväg på annat jobb längre bort, kändes det ju som en kort resa helt plötsligt. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 25 26 27
Svar
535
· Visningar
22 704
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 428
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 136
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka