GrusSom sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrusSom sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker![]()
Grus?
Men då måste jag ju använda matte och matte är svårtjag hittade glass i frysen så jag är nöjd for now
Gott med grusSom sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker![]()
Aaaah. Funderar på ifall vågar ta ett stort steg utanför min comfortzone idag om några timmar... pepp, tack?!![]()
Määäh jag skrev faktiskt glass dumtelefonLäs vad du skrev. Du hittade grus........![]()
![]()
![]()
![]()
Nä fyy då väntar jag hellre tills i morgon och gör en hel sats.
Ja och den skrev grus...Määäh jag skrev faktiskt glass dumtelefon![]()
Säger ju att det är en dumtelefon inte en smarttelefonJa och den skrev grus...
Den är nog släkt med min telefonSäger ju att det är en dumtelefon inte en smarttelefon![]()
Jag lider med digDen är nog släkt med min telefon![]()
Va rädd om tänderna baraNä fyy då väntar jag hellre tills i morgon och gör en hel sats.
Jaa, kallt grus borde ju dämpa mitt tuggbehov va?![]()
I will tryVa rädd om tänderna bara![]()
Grus? Visserligen har jag en 2-åring i min barngrupp som är rätt glad för att äta sand...Som sagt hittade grus, får bli myset i morgon istället. Men gillar hur du tänker![]()