Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får massage på en mindre salong och deras telefon ringer.

- Hej. Vi har öppet till 19. Nej, vi är 60 år alla som jobbar här. Tack tack, hejdå.

Sen skrattar hon tillsammans med sin kollega innan hon vänder sig tillbaka till mig och säger:

- Han frågade efter en ung tjej, så då får man svara så.

:wtf::wtf::wtf: Fy fan vilken arbetsmiljö. Såg även när jag skulle betala att de hade en skylt i receptionen med budskap emot sexhandel. Att det ens ska behövas. Tänk om jag skulle behöva ha det på mitt jobb på skrivbordet. Voeux - marknadsansvarig - säljer inte sex.
 
Tar en paus från min fantastiska bok för att besöka Buke för första gången på typ en vecka. Lyssnar på det lugnande havet och väntar på att maken ska komma tillbaka från poolbaren med dagens förmiddagssmoothie 😊
 

Bifogade filer

  • 20230320_093133.jpg
    20230320_093133.jpg
    245,4 KB · Visningar: 75
Får massage på en mindre salong och deras telefon ringer.

- Hej. Vi har öppet till 19. Nej, vi är 60 år alla som jobbar här. Tack tack, hejdå.

Sen skrattar hon tillsammans med sin kollega innan hon vänder sig tillbaka till mig och säger:

- Han frågade efter en ung tjej, så då får man svara så.

:wtf::wtf::wtf: Fy fan vilken arbetsmiljö. Såg även när jag skulle betala att de hade en skylt i receptionen med budskap emot sexhandel. Att det ens ska behövas. Tänk om jag skulle behöva ha det på mitt jobb på skrivbordet. Voeux - marknadsansvarig - säljer inte sex.
Usch för att världen är på detta viset! Påminner mig om en artikel för ett tag sedan som visade på hur mycket av friskvårdsbidragen som går till att köpa sex :(
 
Usch för att världen är på detta viset! Påminner mig om en artikel för ett tag sedan som visade på hur mycket av friskvårdsbidragen som går till att köpa sex :(

Så jävla vidrigt. Min förra arbetsplats låg ovanpå en strippklubb, som de tydligen hade försökt få vräkt i flera år och lyckades tillslut med. Folk gick ibland fel på dagtid och plingade på hos oss, frågade efter diverse kvinnor de skulle träffa. Klubben är alltså ”stängd” dagtid :cautious: Vanliga män. Vi uppmanades under en period av vår chef att inte öppna dörren om vi var ensamma på kontoret. För vår säkerhets skull, det hade tydligen hänt att någon bara gått in och börjat klä av sig skor och ytterkläder medan min kollega febrilt försökte fråga vem han skulle träffa egentligen.
 
Hur mår dina städburmor?
De mår finfint! Vilda Lilla Willow har flyttat och bor just nu med familjen i ett temporärt hus medan de väntar på att deras nya hem ska byggas - och den hyrda bostaden har ingen kattlucka. Idag var familjen inte hemma och de hade lämnat henne inne så jag vågade inte släppa ut henne (ifall det varit något bråk eller fanns någon annan anledning till att hon inte skulle gå ut), med påföljd att jag blev tjatad på, gnagd på och klöst på i ungefär två ljuvliga städtimmar. :D
 
Jag har en sovande katt i knät, en liten marodör som övar på volter eller piruetter (garanterat influerad av sin faster som är professionell dansare) och lyssnar på VÄRLDENS SÄMSTA hejaramsa eftersom sambon envisas med att hålla på AIK och det är hockey..
 
Jag har en sovande katt i knät, en liten marodör som övar på volter eller piruetter (garanterat influerad av sin faster som är professionell dansare) och lyssnar på VÄRLDENS SÄMSTA hejaramsa eftersom sambon envisas med att hålla på AIK och det är hockey..
Vänta bara på tills hen tar spjärn och trycker upp mot revbenen.

Nån sorts stretchövning. Jag fick lov att massera bort huvudet för att stå ut. Medan jag skällde på henne för hon misshandlade sin mor.
 
Vänta bara på tills hen tar spjärn och trycker upp mot revbenen.

Nån sorts stretchövning. Jag fick lov att massera bort huvudet för att stå ut. Medan jag skällde på henne för hon misshandlade sin mor.
Just nu är hans favoritövning att sparka på vänster njure. Inte heller superskönt men hellre att han lever rövare än inte.

Men ja, jag kan muttra åt honom att bete sig liiite i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 140
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 089
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp