Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips om du inte fått övningar av naprapaten; kolla instagramkontot min rehab! Skitbra övningar för stela rövar och ryggar bl a.Behandlad av naprapaten och diagnosticerad som omusklad med stel röv.
Tryckt på, masserad, och vriden. Återbokad om 14 dar. Ordinerad att variera positionen framför datorn, och att träna mer för att få starkare bål.
Det lät på henne som om jag kommer att överleva, och jag fick en dos berättelser om alla kontorsråttor som kommer med smärtor som är självskapade. En ganska barsk kvinna men tydligt och klart budskap iaf!
Hoppas att det ska börja släppa snart.
Har du sol? Orättvist jöö..Passade på att ta en lunchpromenad i solen. Då ingen av kollegorna ville följa med så frågade jag maken, ibland är det bra att jobba nära hemmet!
Får man fråga vad din dröm ärJag kan inte riktigt släppa min dröm, men försöker andas lugnt och intala mig själv att allt blir bra. Har försökt fokusera på jobbet men har dåligt samvete för att jag inte åker ut till stallet idag.
Men grattis !!!!!!Men sluta hoppa på njuren lille marodör..
Mvh visst är det skönt att han märks av efter allt strul men det är obekvämt ju
Tack det är efterlängtat milt sagt.Men grattis !!!!!!
Vad glad jag blir
Jag såg det juTack det är efterlängtat milt sagt.
(obs inget är skrivet på fb om det även om det inte är nån hemlighet bara så att du vet )
Tänkte att det kunde vara svårt att se mtp min OERHÖRDA aktivitet därJag såg det ju
Får man fråga vad din dröm är
Ja verkligen hahahaTänkte att det kunde vara svårt att se mtp min OERHÖRDA aktivitet där
Ja den vräker ner!Har du sol? Orättvist jöö..
MäähJa den vräker ner!
Det enda som vräker ner här, är snöJa den vräker ner!