athena_arabians
Trådstartare
Är fortfarande död men katten studsade på mig så jag var tvungen att pallra mig upp och släppa ut henne. Dock funderar jag på att pallra mig ner i sängen igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att stiga upp....
Har du tråkigt någon gång kan du ju försöka detektiva på vår irländareDet var inga problem att få kvällen att försvinna. Satte mig framför databasen och matade in en ridponny, vips hade det gått två timmar (bara för att jag envisas med att forska så långt det går på blå basen + räkna % på de olika raserna som ingår).
Nu ska jag förbereda för att sova tror jag. Även om jag inte har nåt möte alls imorgon. Yey!
Dont, its a trapFunderar på att stiga upp....
Fan! Jag har alltså gått i fällan?Dont, its a trap
OH noez men du kan nog lista ut hur du kommer lös. Du är ju smartFan! Jag har alltså gått i fällan?
Sånt funkar alltid. Var som att tända en cigarett när bussen var sen. Den kom alltid innan man ens hade hunnit få ordentlig fyr på cigaretten ju.Jag blev lite orolig över att det varma vårvädret skulle riskera smälta den sista snön i skidspåret, så igår köpte jag påskliljor och hyacinter och planterade ut i krukor. Det funkande! Nu ska det bli ner mot -7 grader i Stockholm under nästa vecka!