Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och joggat. Plågade mig igenom lite intervaller. Jobbigt men känns bra nu.
Har duschat och dricker dagens första kaffe.
Slängt i sängkläderna i tvättmaskinen och tagit fram nyrena. Gör jag det inte på morgonen så är det risk att det inte blir gjort när jag är trött på kvällen. Försöker att byta varannan fredag.
600C960F-71D4-4D9F-835C-6A33B0DE08D7.jpeg
 
Arbetsveckan är snart gjord, men första lite jobb och utvecklingssamtal för en av sönerna efter lunch. Har så ont i huvudet efter en fråga igår som jag svarade ärligt på lite för snabbt. Ingen fara skedd med än att jag råkade lämna ut lite för mycket privat på jobbet eftersom det handlade om min icke existerande relation med min mor.
 
Det var inga problem att få kvällen att försvinna. Satte mig framför databasen och matade in en ridponny, vips hade det gått två timmar (bara för att jag envisas med att forska så långt det går på blå basen + räkna % på de olika raserna som ingår).

Nu ska jag förbereda för att sova tror jag. Även om jag inte har nåt möte alls imorgon. Yey!
Har du tråkigt någon gång kan du ju försöka detektiva på vår irländare :angel:
 
På jobb. Mitt minne är ju helt ut sagt bajs nu :rofl:

Bil och högtalare fick bekänna färg på väg in till jobb. (ja man SKA inte köra för fort men då borde de inte göra vägar där det går att göra det när man har bråttom) Blev otroligt stressad när man kom in i stan musiken pumpade och man rullar på i 30-40km samtiidgt som man er klockan gå :rofl:


Men nu är jag här och kan andas. Många möten via teams idag från 9-15 samtidigt som jag måste vara på plats för vi är så få.

Flyttar också hem hästarna idag och det känns rikigt bra. Varit underbart att stå där jag stått i vinter hos en god vän men nu vill jag ha hem dom och minska ner min egna körtid med 1 ½h nästan. :banana:

Känns som om detta blir en bra dag
 
Jag blev lite orolig över att det varma vårvädret skulle riskera smälta den sista snön i skidspåret, så igår köpte jag påskliljor och hyacinter och planterade ut i krukor. Det funkande! Nu ska det bli ner mot -7 grader i Stockholm under nästa vecka! :up:
Sånt funkar alltid. Var som att tända en cigarett när bussen var sen. Den kom alltid innan man ens hade hunnit få ordentlig fyr på cigaretten ju. 😁
 
Inser att det behöver bli akuten idag. Fingret har blött igenom teejpen och gör ONT. Mina amatörskills funkade uppenarligen inte. Men jag har inte feber i alla fall. Sedvanliga 36,8

Vad ska jag säga - gjorde ett ofrivilligt kirurgiskt ingrepp med skalkniven......?
Nåväl, elda, äta frukost, duscha och sen åka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 089
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp