Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig idag. Eller rättare sagt första dagen på min tredagars ledighet. Från alla jobb.
Jag vet inte när det hände sist... :nailbiting:

Just nu tvättar jag och äter frukost.
Pappa ringde nyss och berättade att han och min bror satt på Landvetter och skulle snart ta flyget till Kanarieöarna. Inte avis alls.:angel:
Blev dock påmind om att jag skulle ju ha bokat tid för nytt pass+id för längesedan. Måste ta tag i det. Känns lite ostabilt att bara ha ett körkort som ID hemma...

Får se vad jag hittar på resten av dagen.
 
Obeskrivlig träningsvärk efter gårdagens massage. Lär inte bli många knop idag eftersom jag måste orka mocka i stallet. Har iaf gjort yoga (ska prova att göra yoga varje dag för att se hur det känns vid nästa massage) och fått undan några surdegar jobbmässigt.

Funderar på om jag ska åka ut till stallet efter lunch... Då är jag åtminstone garanterad att de inte står och äter när jag kommer.
 
Nu blir det en promenad i regnet för mig.
Linus stannar nog i sängen.
0D4B8371-1C5B-4132-B7A8-338A7392FF85.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp