athena_arabians
Trådstartare
Men han behöver väl inte måla plank där hoppas jag
Nä, "bara" skruva på en blöt borrigg som är lite sjuk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men han behöver väl inte måla plank där hoppas jag
Jag vill nog inte byta nejNä, "bara" skruva på en blöt borrigg som är lite sjuk...
Jag vill nog inte byta nej
Aha! Jag är lite trög. Tänker att det ändå var bäst att säkra Stockholm ifall din åtgärd endast skulle ha lokal effekt.Menar att du hade inte behövt lägga ut pengarna på blommor jag hade redan fixat vädret genom att bestämma datum för hemflytt av hästar
Synd! Det hade varit kul att luska ut mer om honomAha... Nä, jag är nog ingen vidare detektiv tyvärr (mer än i jobbet). Jag skulle snarare säga att jag sammanställer information från en massa olika ställen. Vilket är mycket enklare och "bara" kräver tid.
Åååh kaffeFunderar på om jag måste gå ut i regnet. Trodde inte det tills jag kom på att mjölken är slut. Den måste jag ha i kaffet och kaffe måste jag ha. Jaja bara att ge sig ut
Hoppas att du har bättre väder än mig så bc här ösregnar detSlutar om 20 minuter, då blir det hemgång, löptur och sen soffhäng resten av dagen.