Kan något vara BLÖTT i de minusgraderna ??Nä, "bara" skruva på en blöt borrigg som är lite sjuk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan något vara BLÖTT i de minusgraderna ??Nä, "bara" skruva på en blöt borrigg som är lite sjuk...
Kan något vara BLÖTT i de minusgraderna ??
Du är minsann inte värdelös!Känner för att ge upp, men ska försöka ta tag i det. För ger jag upp kommer jag att kämma mig värdelös Eller snarare jag känner mig redan värdelös och kommer känna mig ännu mer värdelös om jag ger upp.
Man använder väl en del vatten vid borrning?Kan något vara BLÖTT i de minusgraderna ??
Man använder väl en del vatten vid borrning?
Hemma från akuten. Jodå det hade behövt sys. Igår.
Nu fick de nöja sig med strps och noggranna förmaningar om att kontakta vården om det blev det minsta varmt, rött, svullet eller varigt.
Avkomman sa åt mig att tänka efter nästa gång och åka in direkt. Det sa vården också. Bättre åka in i onödan än försent....
Jaja, jag hör. Men jag är ju frisk och oskadad ju.....
Jätteoskadad va? Eller kanske inte om du behövde sys. Älskade envisa tanten ta hand om dig så vi kan ses typ nästa år eller såHemma från akuten. Jodå det hade behövt sys. Igår.
Nu fick de nöja sig med strps och noggranna förmaningar om att kontakta vården om det blev det minsta varmt, rött, svullet eller varigt.
Avkomman sa åt mig att tänka efter nästa gång och åka in direkt. Det sa vården också. Bättre åka in i onödan än försent....
Jaja, jag hör. Men jag är ju frisk och oskadad ju.....
Linus följde med ner i källaren, och nu är han ute.
Jag vet och nu har jag börjat skriva två mejl för att komma vidare. Hoppas på hjälp så jag kan komma vidareDu är minsann inte värdelös!
Bra! Hejja dig som tar tag i detJag vet och nu har jag börjat skriva två mejl för att komma vidare. Hoppas på hjälp så jag kan komma vidare
Åååh kaffe
Mvh har inte druckit kaffe på över ett halvår och saknar det varje dag.
Orättvist ju!samma har. JAG VILL HA KAFFE ... men magen sager nej.
Snart såÅååh kaffe
Mvh har inte druckit kaffe på över ett halvår och saknar det varje dag.