Det BLÅSER! Har kommit hem efter att ha handlat skottkärra och mat. Mat idag blev tacos och så en glasspinne till efterrätt... Elden brinner bra i kaminen - bra drag när det blåser ! Det blir en lugn och behaglig kväll är tanken....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det får man, annars hade jag aldrig överlevt min andra graviditet. Men man ska inte dricka allt för stora mängder, men mitt förmidagskaffe är något jag behöver. Jag höll upp under ett halvår när jag hade magsår (som visade sig vara lymfom) och när jag fick ok på att dricka kaffe igen, den koppen kaffe smakade ljuvligtMen får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyr
Vi har lov veckan efter påsk (15). Tycker att det är bra.En vecka kvar till påsklovet, känns som jag räknar ner dagarna mer än eleverna. Mest för att jag verkligen behöver få vila ut känner jag!
Dagen gick i ett som vanligt även om det inte inträffade något utöver det förväntade. Sen kan man konstatera att vissa klarar att fasta bättre än andra, en intressant period just nu under ramadan.
Jag försökte Kaffet smakade skit. Första efter förlossningen var himmelskMen får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyr
Blåser jäkel här med!Det BLÅSER! Har kommit hem efter att ha handlat skottkärra och mat. Mat idag blev tacos och så en glasspinne till efterrätt... Elden brinner bra i kaminen - bra drag när det blåser ! Det blir en lugn och behaglig kväll är tanken....
Skomakarens barn … eller vad det heter.Nåväl. Min tandläkare hade stort bandage en gång nr jag var dit.
Han hade haft en stressig dag med åkande hit och dit och på kvällen skulle han göra suschi. Fisken var inte tillräckligt tinad så han lyckades istället skära upp handen rejält. Men va fan, han kan ju sy. Så han bedövade och satte några suturer.
På kvällen tittade hans medicikunniga på eländet och beordrade honom till vården. Där spärrade de upp ögonen och undrade hur det gått till. Han tvingades generad bekänna -jag sydde själv.
Han hade fimpat nån sena bl.a. så det var nog tur att hans polare skällde honom till vården
Får får man men det är typ enda som jag blir konsekvent illamående av och då är det relativt enkelt att avstå för annars så kräks jag inälvorna ur migMen får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyr
så är det. Men snart så smakar det bra igen.Får får man men det är typ enda som jag blir konsekvent illamående av och då är det relativt enkelt att avstå för annars så kräks jag inälvorna ur mig
Det smakar fortfarande bra. Det gör det inte enklare faktisktså är det. Men snart så smakar det bra igen.
Det var samma för mig. Gud vad gott det smakade men herregud vad dåligt jag mådde efter.Det smakar fortfarande bra. Det gör det inte enklare faktiskt
Motvalls som jag är så började faktiskt min kaffedrickarkarriär när jag var gravid. Från att inte ha gillat kaffe ville jag plötsligt dricka massor. Men höll mig till 2-3 koppar... ehhhh... muggar som mest per dag. (Barnmorskan var OK med det.)Men får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyr
Känns rätt skönt att inte vara ensam ändå.Det var samma för mig. Gud vad gott det smakade men herregud vad dåligt jag mådde efter.