Jag vill oxå ha pizza, men den är oätbar i skåneland, men nästa helg ska jag mosa in en riktig pizza från hemmapizzerian, mums!
Vänta här. Det här är ju information jag behöver innan jag flyttar till Skåne. Finns det inga bra pizzerior?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill oxå ha pizza, men den är oätbar i skåneland, men nästa helg ska jag mosa in en riktig pizza från hemmapizzerian, mums!
Jo det finns en i Tomelilla, men det är en bit bort från mig här i mittskåne, vi äter alltid där när jag besöker systerVänta här. Det här är ju information jag behöver innan jag flyttar till Skåne. Finns det inga bra pizzerior?
Jo det finns en i Tomelilla, men det är en bit bort från mig här i mittskåne, vi äter alltid där när jag besöker syster
Eller så åker du dit o äter/hämtar en, det är bara någon mil emellan, eller 2Hm… Så jag måste flytta till Tomelilla? *skyndar mig iväg och kollar på kartan*
Du eller något annat bumpar för mycket?Varför är jag vaken nu?
klart det finns! men @dobbis har ju valt att bo i fel sida skåne...Vänta här. Det här är ju information jag behöver innan jag flyttar till Skåne. Finns det inga bra pizzerior?
NEJ! Flytta inte till Tomelilla! Jag blir nervös nu....Hm… Så jag måste flytta till Tomelilla? *skyndar mig iväg och kollar på kartan*
Ja, det ska bli kallare här också från och med imorgon natt. Ser INTE fram emot det...Igår vräkte regnet ner, nu snöar det. Vädret, go home, you drunk.