Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebis var i och för sig jättepiggDu eller något annat bumpar för mycket?
Och han har varit det sen dess... Min njure börjar bli öm nu ju.Bebis var i och för sig jättepigg
Har du testat att använda appen Adobe Scan? Då blir det rätt bra, tycker jag !Efter att ha trilskats med skannern i en timma gav jag upp och fotade dokumenten istället. Det fungerar ju, men ser himla oproffsigt ut i jämförelse.
Nej, men tack för tipset! Ska testa.Har du testat att använda appen Adobe Scan? Då blir det rätt bra, tycker jag !
Tack, tack, tack! Blev betydligt bättre än foto.Har du testat att använda appen Adobe Scan? Då blir det rätt bra, tycker jag !
Varsågod ! Ja, jag blev också rätt nöjd när jag upptäckte den appen...Tack, tack, tack! Blev betydligt bättre än foto.
Efter att ha trilskats med skannern i en timma gav jag upp och fotade dokumenten istället. Det fungerar ju, men ser himla oproffsigt ut i jämförelse.
Samma här! Men tack vare @bettysmatte behövde jag inte strula mer.Jag svor åt skannerfunktionen på min nya skrivare igår, den ville inte prata med datorn Men innan jag gjorde en @dobbis med skrivaren lyckades jag få den att börja kommunicera med datorn
Kan hända att jag under mina stallår lät andra sköta den övergången nästkommande dagJa, tack! Jag har utsläpp imorgon, klockan kommer ringa 4.30 vintertid