Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dammsugit och "swiffrat" golven. Borde också putsa mina genomsmutsiga fönster, men tror inte att det blir idag.... Tvätt i maskinen. Nyhetsmorgon i bakgrunden. Jag har skrivit första uppgiften till kursen om barns språkutveckling som jag läser på distans. Bara en liten presentation, så den tog inte många minuter :) !

IMG_20230325_113310.webp

Då var den klar

Efter att ha trilskats med skannern i en timma gav jag upp och fotade dokumenten istället. Det fungerar ju, men ser himla oproffsigt ut i jämförelse.

Jag svor åt skannerfunktionen på min nya skrivare igår, den ville inte prata med datorn :cautious: Men innan jag gjorde en @dobbis med skrivaren lyckades jag få den att börja kommunicera med datorn :D

Snön vräker ner här. Tänkte gå till ICA och hämta ut ett paket men väntar nog lite. Var uppe alldeles för sen /tidigt för att pyssla med calibre (läs 05:45) så är riktigt seg idag. Hade egentligen tänkt satsa på våfflor på våfflornas dag, men hoppar det nog även om det är frestande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
762
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 915
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 139
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix