Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstar för att skjuta upp den för evigt. Nu är äntligen de ljusa morgnarna så fina, uppiggande och livfulla .
Jag är med
Hear hear!
NooooooooooooooMe three
Jag har ett utsläpp var 5-6 helg så ska inte klaga allt för mycketKan hända att jag under mina stallår lät andra sköta den övergången nästkommande dag
Nä, inte så farligt Hade betydligt mer än så, mer att det gör ju verkligen ingenting för hästarna att komma ut i samma tid som tidigareJag har ett utsläpp var 5-6 helg så ska inte klaga allt för mycket
Jag läste våffelbulle säkert 10 gånger och fick inte ihop det med bilden innan hjärnan faktiskt läste vad det stodHittade en våffelbuffe när jag och äldsta sonen slängt återvinning och kikat in på barnfyndisen igen. Alldeles för dyr i min smak men egentid med äldsta sonen fick väga över kostnaden
Jag läste våffelbulle säkert 10 gånger och fick inte ihop det med bilden innan hjärnan faktiskt läste vad det stod
Spännande att även du läste fel först men vi löste det till sist bägge tvåJag läste först det som våffelbuffel så jag fick själv fundera på hur det stavas
Jag med Tänkte ”dessa påhitt” och såg sen bilden… fick ändå läsa igenJag läste våffelbulle säkert 10 gånger och fick inte ihop det med bilden innan hjärnan faktiskt läste vad det stod