Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha.
Igår krattade jag fjolårslöv
20230325_131907.webp

Heldagsregn påstod meteorologerna vilket var ganska fel- som ofta 😆. Men jag föredrar klart skurar trots att jag och pållan hamnade mitt i en rejäl sådan så hästen min ville sätta upp bakdelen emot och gärna vända men nix 😅. Fick räcka med en knapp halvtimmes skrittur och en galopp och varför envisas med mer i detta väder när hagen blivit mjuk och tung av allt extremt regnande på sista tiden; påfrestar ju på senorna ungefär som kramsnö för hästarna tänker jag. Efter ridturen (pållan var som alltid härlig att rida 😍) kom allt solen fram och eftersom det ju är våffeldagen så slängde jag ihop ett par frasvåfflor var med vispad grädde och fin hjortronsylt till lunch 😋😍.
Nu i eftermiddag blir det födelsedagsfirande av sambons brorson 😃.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
762
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 915
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 139
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar