På måndag skulle det stå.Mina dras på långa när lönen kommer. Som allt är nu så känner jag en stor tacksamhet att jag kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På måndag skulle det stå.Mina dras på långa när lönen kommer. Som allt är nu så känner jag en stor tacksamhet att jag kan.
Det kan man också göra. Jag tycker att det är en skön känsla att ha det gjort.Inte jag tar det en annan dag.
Åh nej!Jag har precis dödat en bokkaraktär... Hon kommer att bli mycket saknad av min huvudkaraktär, men det var nödvändigt för att föra historien vidare....
Ja, RIP Signe...Åh nej!
Jag lägger in räkningar med betaldatum när räkningen kommer in.Det kan man också göra. Jag tycker att det är en skön känsla att ha det gjort.
Jag är lite trög. Vad menar du med betaldatum i det fallet? För mig är det att jag lägger in räkningarna med betaldatumet som är när lönen kommer, oftast 27.e.Jag lägger in räkningar med betaldatum när räkningen kommer in.
Då kan jag se totalsuman och se om inkommande pengar räcker.....
Ja, kollar internetbanken och där visas räkningarna när de dyker upp. Den dagen jag får pengar lägger jag som betaldatum på samtliga. De enda som återstår då är bostadslånet och nåt mer.Jag är lite trög. Vad menar du med betaldatum i det fallet? För mig är det att jag lägger in räkningarna med betaldatumet som är när lönen kommer, oftast 27.e.
Menar du så? Att du lägger in alla räkningarna så att de dras på en och samma dag?
Ja då gör vi lika.Ja, kollar internetbanken och där visas räkningarna när de dyker upp. Den dagen jag får pengar lägger jag som betaldatum på samtliga. De enda som återstår då är bostadslånet och nåt mer.
Jag behöver veta på kronan när hur mycket pengar jag har kvar när räkningarna är betalda.
Hade jag haft bättre ekonomi hade jag gjort som min tidigare veterinär. Betalt direkt när jag fick räkningen. Gillar inte obetalda räkningar.
typ någonsin. Det känns mer relevant att köpa någon windowsdator än mac. Tror jag. Begagnad då. Någon "ny ny" blir det inte oavsett. Gah. Frågan är om det finns vanliga laptops med trevliga tangentbord? Kanske? Kan
Det kanske vore något. Har så dålig koll på sådana företag och dålig koll på vad det kan tänkas kosta. Men det går ju alltid att undersöka!Kan du inte köpa en begagnad mac från nåt företag som rekonditionerar såna?
Mmmmm bakpotatis! Kan bli imorgon det, jag har ju räkor att göra röra avÄtit en enorm bakpotatis med laxröra och nu är jag så mätt att jag mår illa, bleh.
Lät gott! Men har tyvärr bara räkorna i frysen och ingen stor potatis hemma. Men nästa vecka!Mmmmm bakpotatis! Kan bli imorgon det, jag har ju räkor att göra röra av
Något att se fram emot alltsåLät gott! Men har tyvärr bara räkorna i frysen och ingen stor potatis hemma. Men nästa vecka!
Tack det ska jag komma ihåg!
Det fanns ingen dag för oss Scator