Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett rimligt sätt att hantera att det blir sommartid: gå och lägg dig i tid.

Jag, 04.36 "wooop wooop" 🤷
Samma här, typ. :laugh: Släckte nån timme tidigare än jag brukar, vaknade kl 4:50 vintertid. Min klockradio hade inte ställt om sig fastän den ska göra det automatiskt. Trodde först att den gjort det så blev helt förvirrad.
Vaknade innan klockorna.
 
Uppe i denna tidsförvirring... :meh: Jag tycker mycket om tidiga helgmorgnar när man får sitta med kaffe och dator/nyhetsmorgon på TV och bara njuta av att ha hela lediga dagen framför sig. Så idag känner jag mig snuvad på detta. Klockan är ju redan 8:30.... 😬

Ska åka en sväng till föräldrarna idag. Har blivit lovad gravlaxmacka :) !
 
Uppe i denna tidsförvirring... :meh: Jag tycker mycket om tidiga helgmorgnar när man får sitta med kaffe och dator/nyhetsmorgon på TV och bara njuta av att ha hela lediga dagen framför sig. Så idag känner jag mig snuvad på detta. Klockan är ju redan 8:30.... 😬

Ska åka en sväng till föräldrarna idag. Har blivit lovad gravlaxmacka :) !
Samma här. Känner mig lite stressad (i brist på bättre ord) att klockan redan är halv nio. 😑
 
Dags att klä på sig och gå till jobbet. Just idag passar det faktiskt utmärkt med sommartid. Blir inte så mycket "sitta och vänta på att det ska vara dags att gå" på morgonen, och så har jag mycket tid efter jobbet där jag kan göra vad som helst.
 
Det där med paket på födelsedagen är så svårt… Jag älskar paket, men har ingen som köper åt mig. Försöker komma på saker att köpa till mig själv, men det blir ofta bara saker jag ändå behöver.

Skickar ett imaginärt paket till dig och så får du tänka att det innehåller precis vad du önskat dig. Sen ser du till att köpa det på riktigt, ok? :heart
Men tack 🤗
Skickar du Vänner(Friends)-boxen som jag funderade på att köpa i veckan kanske :o
 
Grattis i efterskott @cambodia :heart

wx1yu3gkibvpnofa9g9p.jpg
🤗
 
Jag begriper inte varför politikerna dröjer med att bestämma om tidsomställningens slut. Ingen vill ju ha den. :banghead:
Jag förberedde alla klockor igår (alltså 100% medveten om den kommande idiotrutinen) och satt här nyss och undrade varför alla var såna sjusovare idag. Tack för påminnelsen :sleep:

Inte ens det faktum att jag var förvånad över den egna sjusovarförmågan (klockan var exakt åtta och jag vaknar annars oftast strax innan sju på helger) hjälpte hjärnan rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 093
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp