Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som ett roadkill idag men har lite och göra så får dricka massa vatten och kaffe och hoppas att solen bidrar med lite energi. Håller på med nästa veckas matlista (med noll ideér om vad tusan vi ska äta) och behöver gå till affären och köpa kattmat.
 
Jag vill lägga nytt golv i hallen på övervåningen men orkar inte räkna ut golvytan. Det är för många vinklar för att jag ska orka just nu. Desutom måste heltäckningsmattan bort. Oooorka.
 
Fick gjort 6 km men trevligt var det inte och det ballade under brodden.
Joggade till affären och handlade så nu behöver jag inte gå ut mer idag.
Nu skidor och en kaffe.
F735A127-C6E7-4AB8-9DD8-9A69C7845BA6.jpeg
 
Behöver storhandla men har inte bestämt om jag ska åka själv eller vänta på att maken slutar jobbet så vi kan åka ihop. Hmm. Svårt att bestämma sig.
 
Dricker te och har legat så länge i sängen att jag har ont i ryggen 😅 Men värt det!

Idag är det service av djur och förberedelse av vecka på schemat. Planerar att sova på annat ställe på tisdag och kanske hotell på fredag. Har en del väskor att förbereda med andra ord.
 
Trött, omställningen till sommartid passar inte mig alls. Mycket lättare när det är är andra hållet... Jag lär väl gå upp och göra något produktivt idag 😅

Ska åka iväg och handla sensre. Ska nog svänga förbi Blomsterlandet när jag ändå är där och kika lite. :angel:

Skulle behöva lite Luktärtsfrön. Var tomt hemma och dom jag sådde för ett tag sen har inte grott som jag ville. Så tänkte lika bra och plantera några fler utifall att dom inte växer upp. :angel::D


Först blir det frukost och skriva se om jag ska lägga till något mer på handlingslistan.
 
Javars lite vitt igen men när vi tyvärr inte får en ordentlig vinter som det ska vara så får man väl räkna med en mer långdragen utan att gnälla 😎. Lite kontraster med 10-12 plusgrader och varmt i solen för ett par dagar sen 😅.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 094
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp