Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snyggt snön vikt sig ändå 😅😍
DSC_0311.JPG
 
Om en vecka är det officiellt vår, får se om moder jord är med på noterna. Har iofs minnen av valborgsfirande med snö och snöblandat regn med litervis med t-sprit som hälldes på sur ved och som det bara rökte om medan några tappra samlades runt bålet och hostade och frös, beslutna om att fira in maj. Och nya vårskor som tjippade fast i leran.
 
Försökt lösa dålig avrinning i kök och badrum
Hjälpte inte mycket.
Nu kan jag inte göra mer.
Finns inget riktigt vattenlås i köket så vet inte vad jag ska skruva av.
Så nu får vaktis fixa
Hade samma problem förra året. Speciellt i badrummet men bubblade och lät även i köket. Gjorde rent vattenlås mm. Slutade med att jag fick felanmäla till jouren då det blev mycket värre på kvällen. Tyvärr gick det inte bättre när dom kom heller. Så slutade med spolbilen.😅
 
Har varit iväg och handlat. Nät jag kom hem passade jag på att tömma kylskåpet på gammalt och gjorde även en koll i skafferi och frys och skrev ned vad som fanns däri. Så får se om jag kan göra någon typ av matlista sen framöver.

Nu ska jag äta middag och sen blir det nog lite tvspel.
 
Hade samma problem förra året. Speciellt i badrummet men bubblade och lät även i köket. Gjorde rent vattenlås mm. Slutade med att jag fick felanmäla till jouren då det blev mycket värre på kvällen. Tyvärr gick det inte bättre när dom kom heller. Så slutade med spolbilen.😅
Ja jag skruvade loss vattenlåset i badrummet men det verkar ligga nåt där jag inte får loss
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 808
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp