Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade samma problem förra året. Speciellt i badrummet men bubblade och lät även i köket. Gjorde rent vattenlås mm. Slutade med att jag fick felanmäla till jouren då det blev mycket värre på kvällen. Tyvärr gick det inte bättre när dom kom heller. Så slutade med spolbilen.Försökt lösa dålig avrinning i kök och badrum
Hjälpte inte mycket.
Nu kan jag inte göra mer.
Finns inget riktigt vattenlås i köket så vet inte vad jag ska skruva av.
Så nu får vaktis fixa
Jag har också städat ugnen. Eller snarare stått ut med lukten av pyrolys.Rengör ugnen.
Rent tekniskt pyrolys. Men jag måste ju stå ut med lukten.
Ja jag skruvade loss vattenlåset i badrummet men det verkar ligga nåt där jag inte får lossHade samma problem förra året. Speciellt i badrummet men bubblade och lät även i köket. Gjorde rent vattenlås mm. Slutade med att jag fick felanmäla till jouren då det blev mycket värre på kvällen. Tyvärr gick det inte bättre när dom kom heller. Så slutade med spolbilen.
Då har du gjort det du kan. Vaktmästaren får säkert loss det som sitter fast åt dig.Ja jag skruvade loss vattenlåset i badrummet men det verkar ligga nåt där jag inte får loss
Samma fråga som jag har ställt mig hela dagen. Alltså inte hur klockan redan kan vara halv sju, men hur klockan redan kan vara "x"?Men vänta nu, hur kan klockan redan vara halv sju
Åh, SÅKLART! Det är därför vi inte har sett till henne här på länge!Ögnar Ab och hittar denna artikel. Är @tornblomma i NY??
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KnaGJG/new-york-har-anstallt-ratt-tsar-som-ska-doda-rattor
Barnet har kräkts en gång och ser lite grå ut. Jag hoppas att det inte blir något mer.