Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte avis jag är inte avis JAG ÄR JETEAVIS!Kommit fram till stugan
Varvar att titta på utsikten med att titta på hur snabbt betan av Diablo IV laddar ner
Vad roligt!
Vad är det för typ av träning?
Har har 29 stater haft val om att inte andra tiden tva ganger om aret. 19 har passerat lagar om att ha kvar "sommar tid" och Oregon ar en, men da det finns ett beslut om tidsomstallnigar for hela landet maste regeringen ocksa saga sitt ... och de drojer.
Sa har i Oregon sager lagen att vi INTE ska stalla tillbaka klockan till "standard" tid i host, men om inte regeringen sager sitt sa stalls det om i alla handelser. vilket kan vara lika bra. Jag kan bara tanka mig den forvirring det blir att kora tvars over landet och andra klockan fram och tillbaka ... for varje stats grans man kor over.
Låter kul att komma igång igen.Det är en ridskola, vår grupp är vuxengrupp. Åtminstone två i gruppen har egna hästar med. Om jag förstått schemat rätt har vi dock mest dressyr och markarbete, så det kan hända att jag bokar in oss i hoppgrupp till hösten. Vi behöver komma igång lite först bara.
Diablo II är det senaste spelet jag spelade med stort engagemang tillsammans med äldste sonen. Han minns det fortfarande som en riktigt bra tid tillsammans.Kommit fram till stugan
Varvar att titta på utsikten med att titta på hur snabbt betan av Diablo IV laddar ner
Om en vecka är det officiellt vår, får se om moder jord är med på noterna. Har iofs minnen av valborgsfirande med snö och snöblandat regn med litervis med t-sprit som hälldes på sur ved och som det bara rökte om medan några tappra samlades runt bålet och hostade och frös, beslutna om att fira in maj. Och nya vårskor som tjippade fast i leran.
Låter kul att komma igång igen.
Saknar ridningen ibland, men känns ändå bra att ha lagt det på hyllan ett tag till förmån för körning och annat.
Men så trist med lungorna.Jag saknar också ridningen... Mina lungor pallar inte kyla, så under vintern rider jag ytterst sporadiskt (speciellt nu i nya stallet, då jag måste spara lungorna för att orka mocka), trodde i veckan att det äntligen skulle bli vår, kunde andas igen tack vare plusgrader. Men nejdå, vi kör en repris på vintern igen.
Men så trist med lungorna.
Men snaaaaart är det vår!
Inget mer kräks men han har sovit ett par timmar. Luktar lite VAB. Eller snarare VOB pga har massor att skriva. Tror jag har ett möte också imorgon