Har hämtat dottern, ätit kvällsmat, duschat inklusive tvättat håret och kollat ifatt på vintersporten.
Nu ska jag rulla håret och sen sova. Väckning 4.42
Nu ska jag rulla håret och sen sova. Väckning 4.42
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omg!!!11 Det var nog det gulligaste jag sett!
Alltså! Är det ett vilt djur?Årets kaninungar har börjat kika fram på jobbet. Jag vet att de är ohyra, men de är så jäkla söta när de är små!
Visa bifogad fil 115293
Ja, det kryllar av vildkaniner här. Det är ett stort problem.Alltså! Är det ett vilt djur?
Men så söt!Ja, det kryllar av vildkaniner här. Det är ett stort problem.
Var glad för det. Du får titta på fina tamkaniner istället!Men så söt!
Här finns det inte alls lika gulliga kaniner.
I stan har vi massor med vildkaniner. Tamkaniner som blivit vilda. Nyköping också..Ja, det kryllar av vildkaniner här. Det är ett stort problem.
Det är himla trist. Sverige borde äta mer kanin och skjuta mindre lo.I stan har vi massor med vildkaniner. Tamkaniner som blivit vilda. Nyköping också..
Det är väl 48 h från sista ggr barnet kräks? Oavsett om det bara är en ggr?Inget mer kräks men han har sovit ett par timmar. Luktar lite VAB. Eller snarare VOB pga har massor att skriva. Tror jag har ett möte också imorgon
Söta djur är söta, men de är också ett enormt problem för både flora, fauna och människor. Det kryllar av grå ekorrar här också, de är gölliga men en hiskelig pest.Ååååh, jag vill också bo där det finns söta djur ju. Jag älskar söta djur.
Mitt barn är snorigt, men det kom så plötsligt så hoppas det gått över till imorgon! Pallar inte vabba imorgon, måste få komma till jobbet och känna mig uppskattadBarnet har kräkts en gång och ser lite grå ut. Jag hoppas att det inte blir något mer.
Brukar de skotta?Idag hade inte ens blåmesarna skottat