Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledig idag. Eller rättare sagt första dagen på min tredagars ledighet. Från alla jobb.
Jag vet inte när det hände sist...
Just nu tvättar jag och äter frukost.
Pappa ringde nyss och berättade att han och min bror satt på Landvetter och skulle snart ta flyget till Kanarieöarna. Inte avis alls.
Blev dock påmind om att jag skulle ju ha bokat tid för nytt pass+id för längesedan. Måste ta tag i det. Känns lite ostabilt att bara ha ett körkort som ID hemma...
Får se vad jag hittar på resten av dagen.
Vad blev det för växthusSpenderbyxorna är nu tomma. Uj vad pengar jag gjorde åt på väldigt kort tid. Och då köpte jag inte ens allt jag ville ha
Nu blir det knäckebröd resten av månaden. Nä så illa är det inte. Men det blev rätt mycket mer än budgeterat.
Plus att jag klickat hem ett växthus för 30k. Visserligen planerat men ändock.
Jag var påväg att passa på när det var billigt. Men kom aldrig så långt.Jag körde med livrem och hängslen. Jag fixade först ett nationellt ID när de var billiga och de gick att få snabbare än ett pass och fixade sedan ett pass också
Jag var påväg att passa på när det var billigt. Men kom aldrig så långt.
Hade förvisso varit bra om jag gjort IDt tidigare så det blir lite utspridda datum... Blir både hängslen, livrem och körkort här.
Varför bara ha ett idkort när man kan ha tre?
Nu har jag fiskat (märks att jag mest ätit matlådor senaste tiden. Var mer sådana än tallrikar i diskhon).
Bara matlådor. Och en hel del tekoppar ...Nappade det?
Bara 10 veckor kvar till bf...Snart så
Ett Tor 300 från Grohus. Tunnel på 24 kvm. Jag hoppas det ska räcka ett tagVad blev det för växthus
Jag behövde ett större har jag upptäckt nu
Men får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyrBara 10 veckor kvar till bf...
Man får men rekommendationen är väl typ max 2 koppar om dagen. Jag spydde dock som en tok varje gång jag druckit kaffe så det var bara att avstå.Men får man inte dricka kaffe då vid graviditet det visste jag inte! Låter som tortyr
Vi var på någon lite finare kryssning i Karibien för några år sedan. Vi hade köpt till extrapaket med mat/dryck etc. Dvs jag fick äta typ alla efterrätter på menyn i en vecka. Himlen!Min pappa fyllde år för några veckor sedan och han ville gå till Smak för att fira, så vi ska gå ikväll. Undrar om man bara kan beställa efterrätter.