I dag har det varit den lataste dagen pa manader. Det enda jag gjort ar "Plankstek" med steelhead, asparagus, bearnaise sas och pommes duchesse (potatismos med smor/gradde/agg/ost) ... Jatte gott och sa skont med en lat dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där lät verkligen som en trevlig lördags eftermiddag/kvällFångade en massa Larvitar tidigare idag under Community Day. Träningskläder var dock ett dåligt val, för under dessa event kommer det så många Pokémon på samma gång att man liksom blir stillastående... och då blir man kall. Väldigt, väldigt kall. Hade dock en gratis dricka på Espresso House sedan min födelsedag, så fick i mig en varm dricka och tog en tur på det varma Icat innan jag drog mig hemåt till värmefilten.
Tvättiden av avklarad, sängen renbäddad. Nu har jag sjunkit ner i soffan men en kopp te och chips. Jag blir ofta så överväldigad av hur GOTT det är med te.
Nu blir det lite tv-spel resten av kvällen.
Nu har jag pratat med några kollegor som också jobbar eller har jobbat med hen och tydligen har hen ett rykte om sig om att inte vara så trevlig och svår att jobba med.Ja, jag får nog helt enkelt göra så. Försöka vara rak och tydlig och inte anklagande. Hen har ju garanterat också märkt att det inte är så bra, då hen verkar irriterad och beter sig härskande (typ när jag kommer med förslag så är det alltid enligt hen dåligt). En grej som försvårar det hela är att hen är chef på avdelningen, och jag får en känsla av att hen inte kommer gilla att jag är den ansvarstagande som kommer och tar upp det. Känns som att personen har ett visst ego, då hen tycker att hen vet mest och är bäst typ. Jag är då rädd att hen kommer gå till andra avdelningschefer/ledningen och prata illa om mig, typ att jag är svår att samarbeta med eller liknande.
Åh, fy. Så kallt... Har ni inte haft väldigt många köldknäppar i vinter, eller brukar det vara så här?Men för helvete... -19 när jag klev upp -17 nu så jag vet ju vad jag gör resten av dagen (eldar)
Åh, fy. Så kallt... Har ni inte haft väldigt många köldknäppar i vinter, eller brukar det vara så här?