Ja det gör jag, men idag kan jag dela med mig!Och kryddor är en färskvara, så hoppas du älskar svartpeppar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gör jag, men idag kan jag dela med mig!Och kryddor är en färskvara, så hoppas du älskar svartpeppar
Ok... Ja sist beställde jag nått liknande... det var då jag beställde 3 kg kryddor....det är 800g, det kommer att räcka länge!
Jag har en kryddburk med grovmalen svartpeppar. Betydligt mindre än din. Det är typ en tredjedel kvar. Har haft den så länge jag minns (typ från 90-talet...). Den smakar fortfarande svartpeppar.det är 800g, det kommer att räcka länge!
var bor du! du behöver en intervention!Jag har en kryddburk med grovmalen svartpeppar. Betydligt mindre än din. Det är typ en tredjedel kvar. Har haft den så länge jag minns (typ från 90-talet...). Den smakar fortfarande svartpeppar.
Tänker ofta att jag ska slänga den men glömmer och då blir det inte av att köpa ny....
Tur att jag aldrig köper kryddor som har bäst före. Och har de det vid köp byts mest troligt förvaring och vips är datumet borta...Ok... Ja sist beställde jag nått liknande... det var då jag beställde 3 kg kryddor....
Köper enbart hel peppar och mal själv, stor skillnad på smaken.det är 800g, det kommer att räcka länge!
Ja det gör jag med antingen i pepparkvarn eller använder mortel...Köper enbart hel peppar och mal själv, stor skillnad på smaken.
Så görs härmed. Med käpphästen...A tränar program genom att springa på vardagsrumsmattan. Vissa saker förändras aldrig
Jag har en kryddburk med grovmalen svartpeppar. Betydligt mindre än din. Det är typ en tredjedel kvar. Har haft den så länge jag minns (typ från 90-talet...). Den smakar fortfarande svartpeppar.
Tänker ofta att jag ska slänga den men glömmer och då blir det inte av att köpa ny....
så santKöper enbart hel peppar och mal själv, stor skillnad på smaken.
De brukar få ha bana i mormors trädgård på sommaren, och har vinterstall på övervåningen hos mormor. Så här hemma fick hon springa hästlösSå görs härmed. Med käpphästen...
Om vi kunde få till ett hobby häst mästerskap här på buke!Så görs härmed. Med käpphästen...