Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snÀlla för din medkÀnsla! Det kÀnns sÄ tungt nÀr nÀr hela personligheten bara suddas ut och försvinner i tomma intet.Beklagar @Thomasine verkligen fruktansvÀrt att höra. Det Àr verkligen en tÀrande sjukdom för de runt omkring ibland nÀstan vÀrre Àn för personen sjÀlv i vissa stad
Vaken hÀr med pga smÀrta.Kan inte sova pga smÀrta
Den Àr lindrig men pÄ fel stÀllen.
Idag ska jag öka dosen medicin med.
Jag har varit och köpt fÀrg i fÀrgaffÀr sÄ förhoppningsvis kan man lita pÄ rÄden man fÄr dÀr.Skulle inte rekommendera högblank dÄ. Ju mattare desto mindre penseldrag syns. (Àven om du anvÀnder planstrykare) Halvblank Àr mest praktiskt men helmatt Àr snyggare och ger bÀttre resultat.
Usch sÄ jobbigt (och förmodligen dyrt) att behöva ta tag i.... HÄller tummarna för att det inte Àr sÄ illa!Mitt i fotbollen blev det elfel, halva huset har ström, tyvÀrr verkar vattenpumpen gÄtt sönder/fattas en fas, bergvÀrmen funkar inte alls och frysarna gÄr tack vare förlÀngningssladd till köket. Blir en kul dag i morgon...
Om en fas felas -och inte bara nÄgon huvudsÀkring- sÄ Àr det elbolaget som Äker ut till stolpen och lagar.Usch sÄ jobbigt (och förmodligen dyrt) att behöva ta tag i.... HÄller tummarna för att det inte Àr sÄ illa!