Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint stallfönster !Nyss kommit hem från stallet där jag lämnade av alla grejer från ullared. Pyntade en blomlåda med lavendel och murgröna som inhandlades.
Visa bifogad fil 96228
Om inte annat blivit sjujäkla skrynkliga! Fast jag tycker inte att fuktig tvätt börjar lukta så länge en tar ut den ur maskinen och liksom fluffar upp högen lite. Inte bara på några timmar i alla fall.Aha, då är jag med. Tänkte att kläder hade nog luktat lite illa
Tack så mycket! Stallet har stått där sedan början av 1900-talet så det har sin charmSå fint stallfönster !
Nyss kommit hem från stallet där jag lämnade av alla grejer från ullared. Pyntade en blomlåda med lavendel och murgröna som inhandlades.
Visa bifogad fil 96228
Ja det kan jag också tycka…Ja, verkar vara lite dåligt med fart på det...
Kräm och pajJag äter inte ost, annars hade det varit perfekt! Lutar åt att det blir sylt
Åk dit! Det kryllar av dom och du vet den skotska dialekten gör saker med enAlltså ni boendes i Skottland- hur går det egentligen att leta upp nån man till mig?
Om det hjälper så kan jag berätta att min morfar fortfarande minns mormor, även om han ganska ofta misstar min mamma för henne. Mamma och mormor är väldigt lika så inte underligt, han hänger bara inte alltid med i att mormor är gammal nu ocksåTack Och tack för att du delar med dig
Ja, det är just det jag har ångest över, att det kommer att komma en dag när farmor inte minns mig längre. Att hon kommer titta på mig och fråga "vem är du?", att hon kanske inte kommer kunna bo hemma och att hon kanske inte ens kommer att minnas sin sambo sedan 10+ år
Hmmm har du erfarenhet av det…Åk dit! Det kryllar av dom och du vet den skotska dialekten gör saker med en