Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har vi akt genom Dallas trafik chaos och ut ur Texas, in i Oklahoma och tillbaka till Texas men i norr, i panhandeln.
Dallas ar alltid lite lurigt att ta sig fram pa motorvagarna som gar som manga spindelnat ... med ett center pa olika platser i sta'n och alla hanger ihop. Jag var nu tvungen att kolla hur manga motorvagar som gar over/genom Dallas och kom fran till att det ar 41 OLIKA motorvagar.😳

Fast nej, nu ljog jag. :p Den enda gangen Dallas motorvagsnat har varit enkelt att navigera var sent en Sondag natt. INGEN var ute nagonstans. Det var jag och med mycket langa mellanrum sag jag en annan bil langt bort. Det var inte roran pa bilden jag korde (tror jag:angel:) men det ser mycket lika ut och jag korde bara fel en gang nar GPSen var sen att meddela en avfart pa vanster sida :cautious: men det var enkelt att komma ratt igen.

JL-interchange__2FG.webp
 
Oh ... och nastan alla rastplatser har i landet (utom i mycket tatbefolkade stallen) har stora ytor, picknick ytor och gras falt ... ofta trad och massor att springa for hundar, om de VERKLIGEN kommer pa inkallning. VI ar nu i Texas panhandel som ar mest torrt gras och mycket fa och langt emellan sonderblasta, valdigt sma trad.

Det finns inte ett trad pa den har rastplatsen men jatte stora gras ytor. De narmast toaletter och byggnader ar ocksa stora ... men MYCKET tatt klippta sa det ar mycket kort stickigt foredetta gras och inte alls lampligt till nagonting anser mina juveler.

Oh vad bra ... tankte jag nar jag korde in, vilka underbara grasytor for hundarna att springa pa. Precis da sag jag skylten ... VARNING FOR ORMAR. Vissta ja ... vi ar inte i Oregon langre. Har finns alla giftiga ormar som den har kontinenter har. INGEN av mina hundar gar fran det mycket korta stickiga foredetta graset! Sa det sa!
 
I dag har vi akt genom Dallas trafik chaos och ut ur Texas, in i Oklahoma och tillbaka till Texas men i norr, i panhandeln.
Dallas ar alltid lite lurigt att ta sig fram pa motorvagarna som gar som manga spindelnat ... med ett center pa olika platser i sta'n och alla hanger ihop. Jag var nu tvungen att kolla hur manga motorvagar som gar over/genom Dallas och kom fran till att det ar 41 OLIKA motorvagar.😳

Fast nej, nu ljog jag. :p Den enda gangen Dallas motorvagsnat har varit enkelt att navigera var sent en Sondag natt. INGEN var ute nagonstans. Det var jag och med mycket langa mellanrum sag jag en annan bil langt bort. Det var inte roran pa bilden jag korde (tror jag:angel:) men det ser mycket lika ut och jag korde bara fel en gang nar GPSen var sen att meddela en avfart pa vanster sida :cautious: men det var enkelt att komma ratt igen.

Visa bifogad fil 96171
Fick zooma in bilden för att se vad det var! Trodde det var en sladdhärva först :rofl:
 
På jobb, inte alls redo att starta dagen men gör det ändå :D

Hästarna ute i stora hagen. Hovslagaren kommer äntligen idag. gammeltanten ser för jäklig ut på fötterna ngt hon inte gjort på flera år. Står i valet och kvalet om jag ska slå på skor nu eller om 4v då han kommer ut igen för att alla hästarna ska komma i fas igen.

Blir nog en bra dag det här med :)
 
Fick en påse krusbär av en kollega :d

Nu sitter jag och har ganska tråkigt. Det är lite stiltje igen. Ska ut och härja vid klockan nio så det blir väl bra. Huvudvärken är kvar den med..
 
Men det kan inte vara för att du inte äter då (för visst var det du som skrev någon annanstans att du bara äter ett mål om dagen)? Det hade ABSOLUT gett mig huvudvärk om jag inte hade fått i mig någon frukost....
Jag äter. Har nästan aldrig ätit frukost så det tror jag inte det är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 151
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp