Snurrfian
Moderator
GrattisFyller år Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomål om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisFyller år Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomål om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar också
Du får gärna lägga upp lite bilder. Gärna på ditt ekipage med.Oh ... och nastan alla rastplatser har i landet (utom i mycket tatbefolkade stallen) har stora ytor, picknick ytor och gras falt ... ofta trad och massor att springa for hundar, om de VERKLIGEN kommer pa inkallning. VI ar nu i Texas panhandel som ar mest torrt gras och mycket fa och langt emellan sonderblasta, valdigt sma trad.
Det finns inte ett trad pa den har rastplatsen men jatte stora gras ytor. De narmast toaletter och byggnader ar ocksa stora ... men MYCKET tatt klippta sa det ar mycket kort stickigt foredetta gras och inte alls lampligt till nagonting anser mina juveler.
Oh vad bra ... tankte jag nar jag korde in, vilka underbara grasytor for hundarna att springa pa. Precis da sag jag skylten ... VARNING FOR ORMAR. Vissta ja ... vi ar inte i Oregon langre. Har finns alla giftiga ormar som den har kontinenter har. INGEN av mina hundar gar fran det mycket korta stickiga foredetta graset! Sa det sa!
Grattis!Fyller år Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomål om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar också
Mörkblå!Sitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?
Du får gärna lägga upp lite bilder. Gärna på ditt ekipage med.