Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?
Det låter faktiskt helt rätt. Jag lyder dig och @tanten Tack!Jag hade tagit den soffa jag VERKLIGEN vill ha (Sa jag har jatte fina kycklinggula lader soffor hemma) Livet ar lite for kort for att inte tillfredstalla de nycker man kan!
Ta den bla sammets soffan. Det later fint!
När det gäller vaccinet så vet vi att det hjälper bra när man väl får infektionen.Jahapp. Då har mor min åkt på covidskiten. Nu hoppas jag innerligt att vaccinet hon tagit (hon har ju bävat för att ta fler då det ju sägs att dessa trycker ner immunförsvaret...) hjälper snarare än stjälper. Hon har ju inte fått tagit sitt medicindropp (som också sätter ner immunförsvaret...) mot ms än som behövt så nu är det bara att hoppas på det bästa . Skräp.
Hoppas verkligen det! TackNär det gäller vaccinet så vet vi att det hjälper bra när man väl får infektionen.
Hoppas verkligen allt går bra trots covidskiten.
Grattis!Fyller år Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomål om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar också
Sitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?
Red i spöregnet i går. Hade på mig rainlegs (regnchaps som täcker ovansidan av benet) och jacka, och där var jag torr. Enda problemet var att regn rann längs sadeln och jag därmed blev blöt i grenen och på insidan av benen, jättekul och svänga förbi affären när det såg ut som om jag kissat på mig
Mörkblå!Sitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?
Blå! Har också en blå sammetssoffaSitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?