Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör med tjärschampoo från Lidl till hästen Han luktar ju lite bränt efteråt men hans päls alltsåStår på ullared och velar över om jag ska köpa galloping goops degreaser. 289 för en liter känns saftigt när jag tycker mitt tjärschampoo från Lidl för 15 kr gör susen
Jag älskar ju doften av tjära så det gör inget plånboken blir gladare ocksåKör med tjärschampoo från Lidl till hästen Han luktar ju lite bränt efteråt men hans päls alltså
Varför skulle du tröttna på mörkblå? Ta den som är fin !!Sitter och våndas över ett riktigt I-landsproblem. Ska jag köpa en blå sammetssoffa eller en väldigt bekväm beige soffa? Tycker att beige känns lite trist men samtidigt går det ju att förändra med kuddar, vardagsrumsbord, filtar och mattor. En mörkblå soffa kanske man tröttnar på efter ett par år? Men den är jättefin.
Vad hade ni gjort?
Har busat färdigt med katt och hund och plockat ur tvättmaskinen, hänga tvätten kan jag göra imorgon. Nu är det nog dags att hoppa isäng... före midnatt.
Fyller år Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomål om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar också