Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h den fÀrgenJag har precis köpt en grön sammetssoffa som jag drömt om i flera Är. Köp den du helst vill ha!
Edit:
Ja du. FörjÀvligt Àr det.Pappa kom och var upprörd över att ett paket Bregott kostade 64:-! Nu överlever han det men hur ska det gÄ för mÄnga andra?
Har promenerat och resten av dagen blir trav, trav och fotboll. Tror Sverige fÄr stryk tyvÀrr.
Sitter och lÀser ikapp ett par Är av buke och skjuter lite till pÄ att sÀtta igÄng med hushÄllsarbetet jag planerat för dagen.
Ja du. FörjÀvligt Àr det.
Jag gissar att de kanske vÀljer en importerad exakt likadan produkt frÄn grannlandet istÀllet och/eller minskar sin konsumtion av just bredbart smör; om det pÄ riktigt Àr överlevnad det handlar om och 72 kronor per kilo gör skillnaden mot 108 kronor per kilo. (kÀlla: priser frÄn citygross.se)Pappa kom och var upprörd över att ett paket Bregott kostade 64:-! Nu överlever han det men hur ska det gÄ för mÄnga andra?
Tack!VĂ€lkommen tillbaka, du har varit saknad!
Bra dÀr med hushÄllsarbetet, det gÄr alltid att skjuta ner senare
Tack!
Ja jag handlat och vikt tvÀtt, tycker nÀstan det rÀcker för idag va?
Exakt. Om man bara visste att pengarna gÄr till dem hade jag inte gnÀllt det minsta!Tycker mest synd om producenterna. Deras ökade kostnader gissar jag speglar priserna. Men oklart om de verkligen kompenseras fullt ut
Jag tÀnker att det bara Àr en produkt. Liknande höjning sker ju pÄ mkt annat ocksÄ.Jag gissar att de kanske vÀljer en importerad exakt likadan produkt frÄn grannlandet istÀllet och/eller minskar sin konsumtion av just bredbart smör; om det pÄ riktigt Àr överlevnad det handlar om och 72 kronor per kilo gör skillnaden mot 108 kronor per kilo. (kÀlla: priser frÄn citygross.se)
Om du har ett durkslag med hÄl som Àr lite mindre Àr kÀrnorna kan du koka först och sila/trycka igenom sylten sÄ blir kÀrnorna kvar i durkslaget.Det lÀt spÀnnande!
Fast jag kÀrnar nog först. Det blir ju flera hundra smÄ kÀrnor att fiska efter i grytan annars.
Tja, det Àr lagom underhÄllning emellanÄt och jag gillar att hon Àr duktig pÄ att mÄla upp miljöerna + handlingen Àr intressant i grunden. Sen hÄller jag med om att det Àr inget jag skulle rekommendera om man vill ha riktig kvalitetslÀsning Den jag lÀste igÄr var mer realistisk ocksÄ sÄ en hyffsad bokAtt du orkar! Margit Sandemo Àr det segaste, mest orealistiska Àdelpekoral jag lÀst. Orkde bara första delen och halva andra av Isfolket.
Jag fick hela serien av en vÀninna pÄ flyttfot men förpassade alla 48 böckerna till en container.
God förnöyelse!
Gasugn, lÄter lite lÀskigt förstÄr du inte vill baka dÄSÄs kan jag göra! Paj Àr för mycket för mig, jag vÄgar vÀgra baka (sÀrskilt i gasugn. ). Fast det blir nog mer sylt. Sylt och sÄs Àr ju typ likadant!
Grattis!Fyller Är Bad hundarna om varsin födelsedagspuss och fick 1 st. klagomÄl om att sluta larva mig och börja klappa av stora killen och 1 st. krock med min haka av Whippishen. Fast sen fick jag lite pussar ocksÄ