Ligger och luftar mina nedre extremiteter. Kommer vara supernoga hädanefter att alltid tvätta nya plagg innan användning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara fyra dagar!Lagt mig i sängen nu, får se hur sen jag blir imorgon. Katastrof. Men jag jobbar över på eftermiddagarna i alla fall så det jämnar ut sig
Fyra dagar till semester. Har jag sagt det kanske? Jag säger det igen
Så många frågor.
Vilken av organisationerna var störst i vilket land? Var civilingenjör E M Hansson nöjd med att hantera sjukdroskabonnemangsfakturor i sin bostad på Bogstadveien i Norge eller drömde han om andra äventyr? Vem satt på hotellrum 535 i Köpenhamn och fixade det här för att få ihop till hotellrummet? Och vem var försäkringsgivare för denna specialförsäkring? Hade de verkligen gjort 340.000 transporter i denna försäkring? Och när behövdes detta ambulans- och sjuktransportabonnemang egentligen? Jag har inte tecknat det Och var är arkivet där alla ifyllda ansökningar finns så att vi kan granska att det gick korrekt till och begära tillbaka avgifterna med ränta där det blivit fel?
(Tycker att hitta såna där dokument från svunna tider är intressant och får tankarna att fara iväg.)
Tur att EM börjar snart.Så tråkigt att VM är slut Nåja, jag får väl hitta på något annat
Ligger i ett rum på sjukhuset och känner mig lite överkörd. Det blev op tillslut. Fick åka ner vid åtta på morgonen.
Sedan visste jag inget mer förrän jag började komma till sans och ser på klockan på väggen att det gått flera timmar.
Allt hade gått bra. Men njuren ville inte riktigt producera urin fast jag kände mig nödig. Så de kollade med UL och blåsan var full. Katetern hade åkt ur!!! Med ny kateter kom det 1,7liter. Inte konstigt att jag var nödig.
Så allt är väl såhär långt. Nu väntar 7-10 dagar här, innan jag får åka hem. Längtar efter stugan och hunden. Han ska vara valarbetare tills jag kommer hem. Avkomman har hand om honom, så de jobbar med valet.
Är dimmig och har lite ont men de ger frikostigt med smärtlindring. Njuter av att dricka så mycket vatten jag vill!
Och jag tycker ju att det är gräsligt! Sporten får alldeles för stort utrymme i media och livet, det ena hinner inte sluta innan nästa börjar!Tur att EM börjar snart.
Det låter så härligt!Ligger och vrider mig i sängen. I morgon drar jag och kompisen ut på en 9 mils runda över 4 dagar
Det går bra, men jag måste nog kärna dem först.